Skravletråd September

Huff da.

Her har vi strøm.
Og regnet har nærmest stoppet.
Ikke tordner det eller noe heller.

Tenker det blir ute-trilletur på snuppa om et par timer om dette holder seg.
Innesoving første dubb.

(dog, det begynte å regne mens jeg skrev dette da.)
Her er det sol
Strømmen tilbake heldigvis

Her er det sol
Strømmen tilbake heldigvis
Godt du har strøm igjen i alle fall.

Her et langt fra sol. Det regner. Ikke torden da,men vått. Skikkelig vått.

Frister egentlig å sove inne etter lunsj også.... Vi kan ikke være inne hele høsten, jeg vet jo det. Men jeg er ikke helt i form igjen enda, litt forkjøla og har lite lyst å bli syk igjen

Godt du har strøm igjen i alle fall.

Her et langt fra sol. Det regner. Ikke torden da,men vått. Skikkelig vått.

Frister egentlig å sove inne etter lunsj også.... Vi kan ikke være inne hele høsten, jeg vet jo det. Men jeg er ikke helt i form igjen enda, litt forkjøla og har lite lyst å bli syk igjen
Da blir dere bare inne :)

Da blir dere bare inne :)
Tror nok det ja.

Må ut og hente mellomste (med bil) og ha henne på dans (kjører dit også). Det får holde.

Siden mannen drar herfra før vi er hjemme fra dans må jeg ha med meg yngste. Eldste klarer seg nok alene det kvarteret men vil ikke gi ham ansvar for babyen

Hehe.
"du er trøtt ja. Tid for første dubb, klokka er jo ni" sa jeg for en halvtime siden og begynte å gjøre meg og snuppa klar for en tur. Vi endte på senga da for mannen mente han hørte det varslede tordenværet nærme seg.
Har sovet inne i det siste mi også. Rett og slett fordi ho sover bedre da.

Har sovet inne i det siste mi også. Rett og slett fordi ho sover bedre da.
Mi sover best på trilletur.
Sover hun inne på dagen må jeg egentlig ligge det så hun finner puppen hver gang hun våkner. Hvilket er hver gang jeg tenker "nå sover hun. Da kan jeg stå opp"

Lille sov i 2 timer. Nå har jeg laget lunsj så skal jeg ta å slappe av litt mens hun spiser :)

Mi sover best på trilletur.
Sover hun inne på dagen må jeg egentlig ligge det så hun finner puppen hver gang hun våkner. Hvilket er hver gang jeg tenker "nå sover hun. Da kan jeg stå opp"
Det hadde vært å foretrekke om ho sov i vogn. Blir litt innestengt for tida.

Håper det går bedre underveis
Han sov i bilen men våken da vi nærmet oss kassen i butikken på vei hjem. Og ikke søren om han skal sove noe mer så vært våken siden 9.45 idag. Uansett hvor mye jeg bysset og prøver å få han til å sovne

Ikke det at vi ikke tåler litt regn altså, men dette er litt mye vær.
2c5e92f5a79720ebb0bad533b2fd549a
Litt mye av det gode det der ja :(
Satser på at det går over fort :)

Omsider etter å ha gått og bært på lillebror omtrent siden vi kom hjem så sovnet han på skulderen min. Så var det at jeg må jo hente storebror i bhg snart da:-). Og lillebror våkner alltid når jeg setter han i bilstolen. Selvsagt med få unntak men helst da hvis jeg allerede er klar selv med sko og alt og bare kan få han i bilstolen og kjøpt opp og begynne og vugge litt på den.

Omsider etter å ha gått og bært på lillebror omtrent siden vi kom hjem så sovnet han på skulderen min. Så var det at jeg må jo hente storebror i bhg snart da:-). Og lillebror våkner alltid når jeg setter han i bilstolen. Selvsagt med få unntak men helst da hvis jeg allerede er klar selv med sko og alt og bare kan få han i bilstolen og kjøpt opp og begynne og vugge litt på den.
Så bra at han sovnet :) håper det går bra å hente storebror i bhg :)

Så bra at han sovnet :) håper det går bra å hente storebror i bhg :)
Krysser fingrene for det. Sitter og manner meg opp til å gjøre oss klar:-). Tar litt tid å komme seg bort til bhg og glemte selvsagt ett par småting på butikken til middagen idag så må innom og skaffe det også:-)

Ryddedag i heimen!
Badskapene oppe tømt pg ryddet
Tømt en sånn 6 skuffers trillesak
Satt sammen ny kurvsak
Ryddet vadskap nede
Lagt sammen en hel haug med klær

Omsider etter å ha gått og bært på lillebror omtrent siden vi kom hjem så sovnet han på skulderen min. Så var det at jeg må jo hente storebror i bhg snart da:). Og lillebror våkner alltid når jeg setter han i bilstolen. Selvsagt med få unntak men helst da hvis jeg allerede er klar selv med sko og alt og bare kan få han i bilstolen og kjøpt opp og begynne og vugge litt på den.
Godt han sovnet da

Back
Topp