Skravletråd September

Å så "dårlig" mamma jeg er.
Eldste sitter ved datamaskinen sin opp.
Frøkna sitter med datamaskinen sin på kjøkkenet.
Lille U våknet en time før han skulle og sitter i stolen sin på stuen og ser Propeloppene.

Bare for at at jeg skal få gjort litt husarbeid...
Haha, ikke dårlig mamma, men løsningsorientert:P

God ettermiddag/kveld jenter :)
Noen som har gjort noe spennende i helgen?
Vi var på åpen brannstasjon med storegutt igår og resten av helgen har jeg slappet av pga en hodepine som skremte oss litt, men det ser heldigvis greit ut nå da :)
God kveld:D så stas med åpen brannstasjon!
Håper du er bedre i hodet:)
Jeg har vært på jobb hele helga, jeg...ferdig kl 21 idag:)

Og der bikket storebror overtrøtt fordi han bruker så lang tid på å sovne. Og lillebror hyler ennå.

Sitter i sola og ser den siste av tre kamper på ettermiddagens fotballturnering.

Yngste hadde jeg nettopp fått til å sove. Men en sliten jente som gråt høyt og selvsagt stoppet de rett ved oss, så våknet hun. Jaja. Det er halvveis og vel så det i første omgang av siste kamp, de spiller bare 2*13 så vi er ferdig om litt. Premieutdeling og så skal vi hjem.
Da har dere sikkert kommet hjem nå:)

Har fått ett skikkelig elsk hat forhold til legging av storebror. Elsker kosestunden der er når han skal kose, men hater at det skal ta sånn tid før han sovner. Spesielt når lillebror gråter også fordi han vil ha mat.
Ikke lett det der:( du er fortsatt alene med dem?

Og jeg fikk sånn lyst i går på å bake "kladdkaka" (svensk variant av brownies) men ser ikke vitsen med å bake bare til meg og samboer, så nå har jeg sendt mld til naboen og spurt om de vil kom på kaffe i kveld ;)
Hvis ikke er det fare for at det blir kladdkaka til både frokost og lunsj på meg imorgen ettersom jeg skal være hjemme fra jobb :p
Ble det besøk?

Eh hvor normalt er det med mindre mage før fødsel?
Magen har krympet i løpet av 24 timer! Han er jo fortsatt aktiv så regner med at han har flyttet seg bare, men trolig irriterende! Føles ut som om han bare gjemmer seg og aldri vil komme ut :p

Ikke lett det der:( du er fortsatt alene med dem?
Gubben har heldigvis fri i helgen men har ryddet opp i rotet på eiendommen etter faren. Så vært alene med de små hele helgen. Men gitt streng beskjed at han har bare med å komme hjem og hjelpe med legging. Ulempen er at storebror er så veldig mammadalt for tiden at han prøver andre å legge han så blir det skikkelig krise

Back
Topp