He he sikkert ikke det daHer kan hun ikke gå/sykle selv til trening da veien dit ikke er trygg. Hadde hun det så hadde jo treningen hvert grei nok. Men hun tok det veldig fint når jeg sa nei, så tviler på at det var ett veldig stort ønske egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he sikkert ikke det daHer kan hun ikke gå/sykle selv til trening da veien dit ikke er trygg. Hadde hun det så hadde jo treningen hvert grei nok. Men hun tok det veldig fint når jeg sa nei, så tviler på at det var ett veldig stort ønske egentlig![]()
HahaKl 5
Hun var oppe før mannen johørte han si "lille panda må sove" nei nei nei nei ler hun.
Kanskje du mangler noen vitaminer?Det er sikkert ikke riktig, men jeg opplever at alle andre klarer å håndtere hjem, barn, jobb/studier og samtidig ha tid til å pleie seg selv. Jeg har ingen energi til å pleie meg selv for tiden, ei heller til studier. Hjem og baby tar all energi jeg har. Og hjemmet mitt ser for tiden ut som et, ja jeg vet ikke hva:/ beklager syting. Må bare få det ut.
Du er ikke alene kjære deg ❤ Men jeg føler det på samme måte. Jeg så meg selv i speilet på senteret i går, og hadde en skikkelig helligdag i håret da jeg hadde glemt at jeg bare kastet i en strikk tidligere på dagen. Da ble jeg påminnet hvor lite tid jeg har til meg selvDet er sikkert ikke riktig, men jeg opplever at alle andre klarer å håndtere hjem, barn, jobb/studier og samtidig ha tid til å pleie seg selv. Jeg har ingen energi til å pleie meg selv for tiden, ei heller til studier. Hjem og baby tar all energi jeg har. Og hjemmet mitt ser for tiden ut som et, ja jeg vet ikke hva:/ beklager syting. Må bare få det ut.
Koselig :-DMå egentlig pakke inn julegaver snart så de er kkare til å med neste helg
Det er sikkert ikke riktig, men jeg opplever at alle andre klarer å håndtere hjem, barn, jobb/studier og samtidig ha tid til å pleie seg selv. Jeg har ingen energi til å pleie meg selv for tiden, ei heller til studier. Hjem og baby tar all energi jeg har. Og hjemmet mitt ser for tiden ut som et, ja jeg vet ikke hva:/ beklager syting. Må bare få det ut.
Haha! Det er veldig søtt egentlig. Bare mor som ikke er så happy med å stå opp 5Hahaunnskyld, men det var så søtt. Skjønner det er helt fryktelig å våkne til slike tider da
![]()
Ingenting er bedreGod morgen
Deilig med en god natt! Vært fin her også![]()
Har du noen forslag? Syns liksom aldri legen tar sånt på alvor. Vet jeg sliter med vitamin D i vinterhalvåret. Men nå tar jeg tran fast sammen med lillemor så da dekker jeg vel det?Kanskje du mangler noen vitaminer?
Jeg har ikke gredd meg jevnlig på 9 mnd.. Hender jeg husker det hvis jeg ser meg i speilet før jeg skal ut. Det handler ikke om at jeg ikke bryr meg heller..Du er ikke alene kjære deg ❤ Men jeg føler det på samme måte. Jeg så meg selv i speilet på senteret i går, og hadde en skikkelig helligdag i håret da jeg hadde glemt at jeg bare kastet i en strikk tidligere på dagen. Da ble jeg påminnet hvor lite tid jeg har til meg selvGår rundt å føler meg som en slask... Er sliten, orker rett og slett ikke.
Ho er 9 mnd. Begynner å bli mer å passe på for å si det sånn. Samboer jobber jo fult og er sliten når han er hjemme. Han leker litt og sånn men ikke så mye mer.Du er nok ikke alene om å ha det slik, men kan være greit å sjekke opp om du mangler noen vitaminerhvor gamle er baby? Har du en partner eller andre som kan avlaste deg litt så du kan få litt tid til bare deg selv og evt lang varm dusj?
Det er detKoselig :-D
Tja med lite energi kan dt være lavt jernnivåHar du noen forslag? Syns liksom aldri legen tar sånt på alvor. Vet jeg sliter med vitamin D i vinterhalvåret. Men nå tar jeg tran fast sammen med lillemor så da dekker jeg vel det?
He he jeg får det aldri tilHar stekt pannekaker, skjønner nå hvorfor gubben tar seg av den jobbenjeg er rett og slett ræva på å steke de.
Det sies at den første alltid blir mislykka. Tror vi sier de 3 første![]()
Godt det er flere av ossHe he jeg får det aldri til
Usch daÆsj fult av småfluer :/ ryggen er vond i dag, men skulle hatt støvsugd
Det har jeg å lyst på !Usch da![]()
Mannen vurderer robot støvsugerhan sjekka på nett i går.