• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

Ja man vil beskytte de fra alt.

Men som en psykolog hadde sagt på et foredrag en jeg kjenner var på:
Barn trenger fra de er små å erfare vanskelige og vonde ting, og erfare at man kommer seg gjennom det. De barna som blir beskyttet og aldri opplever vonde/fæle ting er ofte de som får en tøff ungdomstid og ikke takler motgang, og tar selvmord.

Så jeg tenker at en god blanding i oppveksten er det beste for våre barn, så de er rustet til ungdoms-og voksenlivet. For livet er ingen dans på roser...
Oi.. Det var bra sagt :o
Det var virkelig noe å tenke på :)

Huff, er invitert på fjelltur med noen kollegaer. Har lyst å gå, men frykter jeg bare kommer til å sinke de. Blir jo anpusten bare av å se på turskoene mine. :(
Det hørtes jo gøy ut :) men selv hadde jeg ikke klart det da jeg må stoppe flere ganger bare av å gå til naboen :o

Det er sånn som skjer i bhg
Ikke så ille som det der vel? Et eller kanskje to kloremerker er vel kanskje overkommelig om det skjer et uhell? Hun så jo ut som hun blitt attakkert av en gal hund? :o
Men ok, det kan jo ha sett vær ut på bildene enn "va det var".
Hovedsaken er vel att lill-jenta ikke blir redd for å vær i bhg og at det ikke skjer igjen.m

Ikke så ille som det der vel? Et eller kanskje to kloremerker er vel kanskje overkommelig om det skjer et uhell? Hun så jo ut som hun blitt attakkert av en gal hund? :eek:
Men ok, det kan jo ha sett vær ut på bildene enn "va det var".
Hovedsaken er vel att lill-jenta ikke blir redd for å vær i bhg og at det ikke skjer igjen.m
Joda tom verre har jeg sett. Man klarer dessvere ikke å avverge alt og noen barn gjør sånne ting før språket er på plass for de blir fristrert av å ikke bli forstått

Ååh! Kjenner litt stolthet når min gamle far som forøvrig hater alt av nymoderne elektronikk og duppeditter er så moderne å ringer på facetime og skryter av at han har skaffet seg vipps :p
Så flink han er ;)
Syns det var morsomt når farmor oppdaget facetime, ikke kamera kun samtale men men greit måte å holde kontakt da :)

Hehe vipps Er så kjekt ! Mannen nekter å skaffe seg det
What? :o

Det kan han da ikke gjøre? :o
Her er det swish men helt genialt!
Alle er så vant til det her nå da at bilkjøp osv blir gjort via swish :p
Toppet seg litt for ei kollega da hun møtte på tiggere som sa det gikk greit om hun ikke hadde kontakt for de hadde swish! :o

Back
Topp