Det skal jegSi fra om du får noen tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jegSi fra om du får noen tips
Huff høres ikke bra ut det daGod morgen fra senga ! Her blir jeg i dag![]()
Håper du virkelig koste deg medKlarte det til slutt. Og ho sov en hel time. Litt godt. Nå blir det lunch![]()
Nei meg selv ! Har hatt vondt i nakken siden før helgen og har det gått nedover til ryggenPå M?
Er vel såpass individuelt at man vet ikke.ok, så spennende![]()
er det sånn at man kan bli nøtt til å gå leeeeenge med maserier, eller hjelper de til om mna har hatt de en lengre periode?
Har kommet meg til sofaen nå daHuff høres ikke bra ut det da
Uff. Høres lurt ut med en tur daNei meg selv ! Har hatt vondt i nakken siden før helgen og har det gått nedover til ryggen![]()
Så forskjellig straff på det unga gjør likt som ikke er lov som snakking.Hva skjer?
Det var detJa. Mer enn bare noen få skrap altså...
Så deilig daJa, det gikk veldig finthan stortrivdes fra første stund
![]()
Håper det finnes noeDet skal jeg![]()
Gått bra på barseltreff?Kommet hjem fra barseltreff, si hei til gubben før han stikker på jobb om en liten time og jeg og lillebror henter storebror![]()
Helt toppSå deilig da
Det tenker jeg det blir jaHelt toppså det blir nok stas å starte opp i midten av oktober
![]()
Egentlig ikke, men har mange ting som måtte gjøresPrøver du å få i gang fødsel?
Gjør det ja, og nå har jeg fått farget noen øyenbryn som sårt trenges samt fikse de, så nå kan jeg se ok ut på bilder etter fødselHjelper for selvtilliten det
Å hvordan forskjellsbehandling da?Gaaaah den skolen til kb altså
Forskjellsbehandling er jeg så uyrolig i mot...
I straff på ting som snakking i timenÅ hvordan forskjellsbehandling da?
Ha ha du alysåGjør det ja, og nå har jeg fått farget noen øyenbryn som sårt trenges samt fikse de, så nå kan jeg se ok ut på bilder etter fødsel![]()