Så herlig!! Blir gal av min noen ganger!! Nå liker ikke jeg shopping noe spesielt heller daHaha mannen min bruker ikke så lang tid i klesbutikkenkikker fort, prøver evnt plagg, betaler og går.
Tar 15 min max![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig!! Blir gal av min noen ganger!! Nå liker ikke jeg shopping noe spesielt heller daHaha mannen min bruker ikke så lang tid i klesbutikkenkikker fort, prøver evnt plagg, betaler og går.
Tar 15 min max![]()
Nei kan ikke det dessverreDu kan ikke sette skapet et annet sted da?![]()
Ja da skjønner jeg, men tenk hvor mye du kan reise for 17 millHar familie jeg er veldig glad i i området, og det vil gi meg og mannen 15 minutter å gå til jobben mot 35-55 minutter med bil nå
Ganske tett mellom topp 3!Jeg ligger på 3![]()
Det er fort gjort og kommer nok til å skje igjen dessverreDet går bra. Men merks hun var mer stille idag. :/tror hun kan ha blitt veldig skremt. Fatter ikke hvorfor unger gjør sånt. Bhg sa det var en yngre unge. Men får det ikke til å henge på greip. Mi er den yngste stort sett. Det er en som er yngre. Hun kan ikke gå engang og er bare med de voksne. Krabber knapt. Og dette skjedde ute, inni en trelekebuss. Jeg må snakke med de imorgen.
Hvem blir det ?Takk
Uff daSi det. Han er sliten sier han
Ja det er detGanske tett mellom topp 3!![]()
De sa de var en yngre unge som hadde gjort dette mot mi lille. Men får det ikke til å henge på greip da de som kan bevege på seg i bhg er alle eldre enn henne. Eldre med flere måneder og eller år. Skal prøve å få snakket med de imorgen.Huff da . Hva sa de
Ansatte ? Går det bra med lille?
Ja det burde hanUff dahan får legge seg tidlig idag
![]()
Det vet jeg ikke ennåHvem blir det ?
Ikke noe stort, noen maserier kun.åja ikke noe i dag ?
nei trengte ikke det
vet ikke hva det var
Den nederste
Oh !!!!
Det er veldig illeDet er ille altså
Gjør det !Ikke noe stort, noen maserier kun.
Vurderer trappa som Kengu tipset om![]()
Vanskelig å bestemme seg ?Det vet jeg ikke ennå
Jeg hadde heller valgt å ha den familien i nærheten...Ja da skjønner jeg, men tenk hvor mye du kan reise for 17 mill
Shit for en pris!!
Håper ikke det skjer igjenDet går bra. Men merks hun var mer stille idag. :/tror hun kan ha blitt veldig skremt. Fatter ikke hvorfor unger gjør sånt. Bhg sa det var en yngre unge. Men får det ikke til å henge på greip. Mi er den yngste stort sett. Det er en som er yngre. Hun kan ikke gå engang og er bare med de voksne. Krabber knapt. Og dette skjedde ute, inni en trelekebuss. Jeg må snakke med de imorgen.
Ja er det ❤Så koselig med vugge![]()
Men 17 millJeg hadde heller valgt å ha den familien i nærheten...
(Og reie kunne vi gjort mye av for overskuddet vi ville fått på det huset vi bor i nå når vi solgte det etterpå