Skravletråd September

Haha mannen min bruker ikke så lang tid i klesbutikken :p kikker fort, prøver evnt plagg, betaler og går.
Tar 15 min max :p
Så herlig!! Blir gal av min noen ganger!! Nå liker ikke jeg shopping noe spesielt heller da :p

Det går bra. Men merks hun var mer stille idag. :/tror hun kan ha blitt veldig skremt. Fatter ikke hvorfor unger gjør sånt. Bhg sa det var en yngre unge. Men får det ikke til å henge på greip. Mi er den yngste stort sett. Det er en som er yngre. Hun kan ikke gå engang og er bare med de voksne. Krabber knapt. Og dette skjedde ute, inni en trelekebuss. Jeg må snakke med de imorgen.
Det er fort gjort og kommer nok til å skje igjen dessverre

Huff da . Hva sa de
Ansatte ? Går det bra med lille?
De sa de var en yngre unge som hadde gjort dette mot mi lille. Men får det ikke til å henge på greip da de som kan bevege på seg i bhg er alle eldre enn henne. Eldre med flere måneder og eller år. Skal prøve å få snakket med de imorgen.

Det går bra. Men merks hun var mer stille idag. :/tror hun kan ha blitt veldig skremt. Fatter ikke hvorfor unger gjør sånt. Bhg sa det var en yngre unge. Men får det ikke til å henge på greip. Mi er den yngste stort sett. Det er en som er yngre. Hun kan ikke gå engang og er bare med de voksne. Krabber knapt. Og dette skjedde ute, inni en trelekebuss. Jeg må snakke med de imorgen.
Håper ikke det skjer igjen:(
Ta en prat med de du:)

Back
Topp