åja ikke noe i dag ?Bare maserier igår så hjalp ikke så mye![]()
nei trengte ikke detMå du hente?
vet ikke hva det varUff da, syk jente?![]()
Den nederste
Oh !!!!Ja jenter.
20-50% på hele nettbutikken nå!!
Knertenogkaroline har bursdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åja ikke noe i dag ?Bare maserier igår så hjalp ikke så mye![]()
nei trengte ikke detMå du hente?
vet ikke hva det varUff da, syk jente?![]()
Den nederste
Oh !!!!Ja jenter.
20-50% på hele nettbutikken nå!!
Knertenogkaroline har bursdag![]()
Det r detEr jo veldig fint![]()
Ha ha mannfolkShopping med mannen. Nei fy F aldri mer.
Gubben brukte 1 TIME inne på elkjøp, å alt han skulle ha var ett nytt headsett.
EN HEL TIME![]()
Det er ille altsåJeg ville ikke valgt et slik liv selv. For jeg hadde ikke klart det. Bitterheten
Han har hatt endel sykdom. Men disse komplikasjonene er legefeiler. Han hadde aldri vært verken syk eller lam hadde sykehuset og fastlegen tatt han på alvor. Gitt han hjelp da han bad om det. Utført operasjonen rett. Han er det grunnet feiler fra sykehusets side. Han er lam pga sykehuset. De har innrømt det selv
Haha det var like førHalleluja, da hadde jeg daua!![]()
MhmEr de dårlige på å sende ut planer???
Synes det så ut som nydelige farger sammenDet er den rosa vi skal ha. Den andre males nå over. (de er ikke direkte pene sammen irl) Det skal bli tre rosa, mannen holder på med første strøk på den siste nå, og en lilla etterhvert.
Pga dårlig arbeidslys fortsetter vi i dagslys i morgen med andre strøk
Hva skjer?Gah jeg gir opp alle disse elektronisk "hjelpemidlene" ungene skal bruke til lekser nå... det er jo alltid så mye kluss før man får det til å virke...
Håper det hvertfallDet burde du få![]()
Det er ikke lettMistenker det. Til og med jeg sliter med å sove når vi har hatt oppe mot 28 gr på dagen![]()
Lykke til med detSpise middag, gjøre lekser og bade barn![]()
Ja det er snakk om 1 cm....Æsj, så ergerlig![]()
En runde med 30 days shred og litt ekstra styrketreningHva trenes? Må ryddes litt her nå. Ser ikke ut
Lyder kjentFy fader å et mareritt det er å få gutten til å gjøre lekser...
Hva endte dere opp med?Brukte lang tid å finne selv
Tomatsuppe med samme tilbehørPølse og makaronigrateng med hvitløksbaguetter
Dere da?
Det er ulempen med at alt skal være så "moderne:!
Her har 1.klassingene fått hver sin iPad...flott det når alt funker![]()
Godt han roet segIkke så mye her. Har spist middag, storebror fikk bade og nå sovnet han nettopp til hylingen av lillebror. Og da roet selvsagt lillebror seg også til tross for at jeg har bært, bysset, klappet og kost må i 2 timer på en hylende baby![]()
Den er en slags blå-grønn-turkis-aktig og passer semi-greit med den irrgrønne kontrastveggen som skal bli lilla....Synes det så ut som nydelige farger sammen
Herlig rosafarge da! Gleder meg til å se ferdig resultat![]()