Skravletråd September

Nydelige farger:D
Det er den rosa vi skal ha. Den andre males nå over. (de er ikke direkte pene sammen irl) Det skal bli tre rosa, mannen holder på med første strøk på den siste nå, og en lilla etterhvert.

Pga dårlig arbeidslys fortsetter vi i dagslys i morgen med andre strøk

Haha, er ikke som i våre dager lenger :-P

Hva er problemet?

Nei vi hadde 2 timer data på skolen hvor vi spilte mattespill :P

Jeg får bare ikke den nye siden de nå skal bruke til å funke. Får bare opp at jeg må logge inn men jeg har jo ikke noe brukernavn eller passord :P og når jeg skal utforske siden for å se om det er noe jeg har oversett, får jeg bare surt fra frøkna "det er ikke der vi skal gå inn, for det har læreren sagt" :P

Hva er planene for ettermiddagen?
Ikke så mye her. Har spist middag, storebror fikk bade og nå sovnet han nettopp til hylingen av lillebror. Og da roet selvsagt lillebror seg også til tross for at jeg har bært, bysset, klappet og kost må i 2 timer på en hylende baby:-)

Opp kl 05:30
Kle på seg, sminke.
Legge matbokser i sekkene.
Lage frokost til alle
Vekke ungene og hjelpe dem med å få på klærne
Spise
Dra, stå og trippe foran barnehagen når den åpner.
Møter hele dagen, halvparten på engelsk
Hente like før barnehagen stenger kl 16:30
Står og lager middag i jobb skjorten

Sliten nå
Hektiske dager!:) blir sliten av sånt!

To vegger malt et strøk. 1/4 ferdig da...
aa6c083bbdb8590805d94936afbedfd8
Fine farger:-)

Shopping med mannen. Nei fy F aldri mer.
Gubben brukte 1 TIME inne på elkjøp, å alt han skulle ha var ett nytt headsett.
EN HEL TIME :o
Haha mannfolk :p
Mannen min er sånn inne på klesbutikker, jeg hater å være med ham på shopping :p

Gah jeg gir opp alle disse elektronisk "hjelpemidlene" ungene skal bruke til lekser nå... det er jo alltid så mye kluss før man får det til å virke...
Er det ikke alltid sånn med elektroniske greier og skole?

Her har da lillebror holdt det gående med gråt siden jeg og storebror spiste middag i 17 tiden. Gråt seg gjennom hele kveldsstellet til storebror og legging av han. Lurte en stund på om storebror ville klare å sovne til hylingen. Endte til slutt med at for å få storebror til å sovne og føle han også fikk litt kos og oppmerksomhet, så ble lillebror lagt i seng, storebror fikk ligge og sløve på magen/brystet mitt og på 5 min sovnet han:-). Jeg kom opp i stuen igjen og der sovnet også lillebror på brystet når jeg satte meg i sofaen. Er det ikke typisk da? Aldri få gitt storebror en koselig natta kos når jeg er alene med begge for da skal lillebror hyler seg gjennom leggingen:-)

Back
Topp