Skravletråd September

Bare maserier igår så hjalp ikke så mye :p
åja ikke noe i dag ?
Må du hente?
nei trengte ikke det
Uff da, syk jente?:(
vet ikke hva det var
Den nederste
Ja jenter.
20-50% på hele nettbutikken nå!!
Knertenogkaroline har bursdag ;)
Oh !!!!

Jeg ville ikke valgt et slik liv selv. For jeg hadde ikke klart det. Bitterheten

Han har hatt endel sykdom. Men disse komplikasjonene er legefeiler. Han hadde aldri vært verken syk eller lam hadde sykehuset og fastlegen tatt han på alvor. Gitt han hjelp da han bad om det. Utført operasjonen rett. Han er det grunnet feiler fra sykehusets side. Han er lam pga sykehuset. De har innrømt det selv
Det er ille altså

Det er den rosa vi skal ha. Den andre males nå over. (de er ikke direkte pene sammen irl) Det skal bli tre rosa, mannen holder på med første strøk på den siste nå, og en lilla etterhvert.

Pga dårlig arbeidslys fortsetter vi i dagslys i morgen med andre strøk
Synes det så ut som nydelige farger sammen:P
Herlig rosafarge da! Gleder meg til å se ferdig resultat:D

Det er ulempen med at alt skal være så "moderne:!:rolleyes:
Her har 1.klassingene fått hver sin iPad...flott det når alt funker:P

Her har de ikke fått ipad, men vi får titt og stadig hjem nye Internett adresser til siden som de bør bruke. Eller som nå ennå en ny side hvor de MÅ bruke for å gjøre leksene sine... Ja hadde det fungert som det skal, hadde det nok hvert supert, men når det ikke gjør det er det ikke supert :P

Ikke så mye her. Har spist middag, storebror fikk bade og nå sovnet han nettopp til hylingen av lillebror. Og da roet selvsagt lillebror seg også til tross for at jeg har bært, bysset, klappet og kost må i 2 timer på en hylende baby:)
Godt han roet seg

Synes det så ut som nydelige farger sammen:P
Herlig rosafarge da! Gleder meg til å se ferdig resultat:D
Den er en slags blå-grønn-turkis-aktig og passer semi-greit med den irrgrønne kontrastveggen som skal bli lilla....

Back
Topp