Skravletråd September

God morgen :) starta dagen med å rydde etter i går. Å betale alt av regninger og vippsa ting jeg skylder osv. Føles godt :) men så er kontoen omtrent tom med en gang pengene kommer inn :p
God morgen:D utrolig hvor fort pengene forsvinner fra konto!:eek:

Hoho aaah så besteforeldrene er skyld i at dagen starta litt tidlig :p?

Lille frøkna her er 14 mnd. Ble litt sur nå, vi sovna i 8:30 tiden, og sov i 40 min bare :o hadde liksom håp det skulle bli to timer jeg :p
Hehe. Er ikke alltid det blir som man tenker. Er du hjemme med henne, eller jobber til vanlig ?

god mandag jenter!!!!!!!!!!!!!

håper dere er uthvilt etter helgen!
noen spennende planer denne uka?
Takk samme! I dag skal vi hjem fra mine foreldre. Og resten av uka blir det skriving av taler, rydding av klesskap og forhåpentligvis noen treningsøkter:) har du noen planer?

Takk samme! I dag skal vi hjem fra mine foreldre. Og resten av uka blir det skriving av taler, rydding av klesskap og forhåpentligvis noen treningsøkter:) har du noen planer?
Nei denne uka er det ikke noen spesielle planer gitt :)
Eneste er skitrening på snuppa. Så da tar vel jeg noen runder i lysløypa mens hun er der.
Ellers så er det litt av de valinge mamma tingene :P

Den som ikke kan sove om det er rotete kan ikke bo her.

Vi tar et skippertak i ny og ne. Men i bunn og grunn er det ikke ofte det er striglet.

Heldigvis sover alle godt, og ingen av ungene har testet positivt på støvallergi, i så fall måtte vi selvsagt tatt skippertak oftere ;-)
Det måtte vi her også så klart men ingen allergiske til nå

Takk fine du ❤. Jeg går å håper så sterkt jeg får en melding eller en telefon om at han har blitt verre og gått bort. Det er fælt å håpe noen dør. Men livet i fremtiden er i et verdig liv. Han ville aldri godtatt det om han hadde hatt en stemme i det.
Ja det er fælt men noen ganger er det faktisk det beste.
Det var sånn for fetteren min , hadde han overlevd måtte han ligget lenket til en seng fra han var 10 år og resten av livet.
Noen ganger er det bare grwit de slipper

Back
Topp