Ok grei plass det610 har den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok grei plass det610 har den![]()
610 sto det på sia demsKan gjøre det jeg også
Uff daJa.
Yngste sto og slo søstrene sine med en stokk, og foreldrene gjorde ingenting før vi sa ifra og jentene gråt!
Bare prøvde å le det vekk, dette har skjedd tre ganger som vi har sett, og med samme stokk!!! At den ikke er tatt vekk skjønner vi ikke!
De syns det er greit å gi ungene det de vil ha, så snuppa ble skikkelig frekk og forlangte popkorn, sjokolade, is osv for det kunne naboen gjøre!
Sier vi ifra mens vi er der prøver de fortsatt å gi henne noe, selvom om vi sier nei hun må vente for nå skal vi spise mat!
Ungene får nærmest gjøre som de vil!
Joa men plass finner viGreit med stort bagasjerom også
Ja gjør sikkert det610 sto det på sia demsdet kan stemme
580 tydeligvisVil vite l jeg![]()
Biff med whiskey- saus og søtpotet og sellerirot gratengHva står på menyen idag?![]()
Våres har 610580 tydeligvis![]()
Deilig !Biff med whiskey- saus og søtpotet og sellerirot grateng
Ja, men en del dyrere igjen så får heller se på det om noen årFord er jo greie biler
Så frustrerendeFikk dwt ikke til
Mannen er sikker på at de "viser seg fram" og er anderledes når vi ikke er der, men snuppa får uansett ikke være der uten oss tilstedeUff dadet er jo ingen optimal barneoppdragelse...
Alltid deilig med litt alenetidDet gjør jegtrodde jeg skulle kjede meg alene, men jeg koser meg faktisk
![]()
Sikkert oppdatertVåres har 610![]()
Er det, og siden alkoholen kokes ut kan du også spise detDeilig !
Krysser fingre for at det ikke er tilfelleJa syns jeg også!
Han kan godt vente til ul neste uke så jeg finner ut hvordan navlestrengen ligger til, for det skal godt gjøres å la meg føde vanlig om den er rundt halsen hans, det var ille nok med snuppa!
God kveld og god helg
Blir deilig å slappe av litt nå!
Ja det var detAlltid deilig med litt alenetid![]()
Jeg vetEr det, og siden alkoholen kokes ut kan du også spise det
Veldig spennendeTakk.
Nå er mannen ferdig med å fikse bilen vår og vi skal være der imorgen Kl 11 (forhåpentligvis) så blir spennende!