Skravletråd September

Begynner å bli litt lei følelsen av hval/elefant alt ettersom.
Hadde hvert godt å få kroppen min tilbake :p
Har ikke du en fra før, få kroppen tilbake liksom med baby som henger i puppen til alle døgnets tider :P

God kveld og god helg, godt folk. :)
Jeg er så fantastisk glad det er helg nå. Trengtes :p

Ja, skal ikke mye til nå!

Noen jeg snakket med idag mente at i begynnelsen var det lettere når babyen var i magen, men så lenge det ikke er kolikk så er jeg veldig uenig.
Spesielt siden jeg er nesten helt immobil!
Alltid best å få baby ut❤️

Samme rabatt som vi endte opp med det da
I prosenter eller tusen?
Bilen vi har får vi nok ikke mer enn 5000-10.000 for, så selvsagt får vi kjøpt bil til 50.000 istedenfor 69.000 så kjempe bra, men forventer virkelig ikke det! Dessuten tenker jeg først og fremst på at bilen må prøves ut og den må undersøkes i forhold til plass! Er det dårlig plass i den er det et elendig grunnlag ;)

I prosenter eller tusen?
Bilen vi har får vi nok ikke mer enn 5000-10.000 for, så selvsagt får vi kjøpt bil til 50.000 istedenfor 69.000 så kjempe bra, men forventer virkelig ikke det! Dessuten tenker jeg først og fremst på at bilen må prøves ut og den må undersøkes i forhold til plass! Er det dårlig plass i den er det et elendig grunnlag ;)
I tusen :)

god kveld :) ja det er deilig med helg nå ! Planer for helgen da ?

Nei, ikke egentlig. Skal slappe av. Prøve få brodert litt mens julestemningen er på plass :p
Enn du?

Hva er det som gjør at dere ikke stoler på dem?:)
Er dette denne televimsen du har snakket om?:P
Ja.

Yngste sto og slo søstrene sine med en stokk, og foreldrene gjorde ingenting før vi sa ifra og jentene gråt!
Bare prøvde å le det vekk, dette har skjedd tre ganger som vi har sett, og med samme stokk!!! At den ikke er tatt vekk skjønner vi ikke!

De syns det er greit å gi ungene det de vil ha, så snuppa ble skikkelig frekk og forlangte popkorn, sjokolade, is osv for det kunne naboen gjøre!

Sier vi ifra mens vi er der prøver de fortsatt å gi henne noe, selvom om vi sier nei hun må vente for nå skal vi spise mat!

Ungene får nærmest gjøre som de vil!

Fint lite
Vasket klær
Syklet tur
Ryddet
Surfet i nettbutikker

Noe spesielt du har lett etter?
Har surfet rundt i nettbutikker selv i kveld. Prøvde finne en skikkelig brødrene grimm eventyrbok på norsk. Ville vise mamma hva jeg ønsker meg :p Gode, groteske eventyr :D

Back
Topp