Hva har du drevet med?Det vet jeg ikke noe om for jeg har ikke vært her på lenge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du drevet med?Det vet jeg ikke noe om for jeg har ikke vært her på lenge![]()
Har ikke du en fra før, få kroppen tilbake liksom med baby som henger i puppen til alle døgnets tiderBegynner å bli litt lei følelsen av hval/elefant alt ettersom.
Hadde hvert godt å få kroppen min tilbake![]()
Kanskje detKan jo hende hun vil via Sandefjord![]()
Men en av dine kollegaer da![]()
Prøver du å ta hevn på meg?Det vet jeg ikke noe om for jeg har ikke vært her på lenge![]()
Alltid best å få baby utJa, skal ikke mye til nå!
Noen jeg snakket med idag mente at i begynnelsen var det lettere når babyen var i magen, men så lenge det ikke er kolikk så er jeg veldig uenig.
Spesielt siden jeg er nesten helt immobil!
God kveld jaGod kveld og god helg, godt folk.
Jeg er så fantastisk glad det er helg nå. Trengtes![]()
god kveldGod kveld og god helg, godt folk.
Jeg er så fantastisk glad det er helg nå. Trengtes![]()
Lykke til med bilkjøpSiden vi skal ut å se på biler imorgen må jeg få med meg snuppa å rydde ut av bilen vår
Den ser bombet ut nærmest!
I prosenter eller tusen?Samme rabatt som vi endte opp med det da
Deilig å ha det gjortFlink!![]()
I tusenI prosenter eller tusen?
Bilen vi har får vi nok ikke mer enn 5000-10.000 for, så selvsagt får vi kjøpt bil til 50.000 istedenfor 69.000 så kjempe bra, men forventer virkelig ikke det! Dessuten tenker jeg først og fremst på at bilen må prøves ut og den må undersøkes i forhold til plass! Er det dårlig plass i den er det et elendig grunnlag![]()
Fint liteHva har du gjort i dag da?![]()
god kveldja det er deilig med helg nå ! Planer for helgen da ?
Deilig å ha det gjort![]()
Så flink daNei, ikke egentlig. Skal slappe av. Prøve få brodert litt mens julestemningen er på plass
Enn du?
Ja.Hva er det som gjør at dere ikke stoler på dem?
Er dette denne televimsen du har snakket om?![]()
Fint lite
Vasket klær
Syklet tur
Ryddet
Surfet i nettbutikker