Spørs jo mye på årsmodell og km stand også.Da ville jeg gått for Skodakjenner en del med focus som har hatt masse problemer
Jaja får se hva RonjaR sin mann sier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs jo mye på årsmodell og km stand også.Da ville jeg gått for Skodakjenner en del med focus som har hatt masse problemer
Så flink du er! Nå blir det vel avslappning resten av kvelden?Husvask tatt![]()
Åh neida det tviler jeg sterkt påVåken fremdeles, kanskje hun kommer til å sove lenge i morgen tidlig da
Før hva?Helst før det
Hvorfor ikke?Det har jeg ikke
Hørtes mye bedre utOrket ikke være på jobb lenger så dro på shopping....
De har hatt nye bilerSpørs jo mye på årsmodell og km stand også.
Jaja får se hva RonjaR sin mann sier![]()
Joa men hun fikk mme pga svake kjevemuskler og folk på barsel som ikke var spesielt for amming virket det som! Å styrke melkeproduksjonen min var ihvertfall ikke viktig så mistet mye av grunnlaget som man skaper de første dagene.Har ikke du en fra før, få kroppen tilbake liksom med baby som henger i puppen til alle døgnets tider![]()
Så flink da
Jeg er hjemme alene med unge så blir nok mest avslapping og litt sånt
Ja det blir detSå flink du er! Nå blir det vel avslappning resten av kvelden?
Hurra for svenskehandelHello ladiesvært i sverige, stoppa hos en venninne i Moss på veien hjem og hilste på hennes 2 uker gamle sønn.
Nå skal vi hjem, legge fra oss varer og videre i bursdag![]()
Veldig deiligNåja. Brukt snart 2 år på det broderietBlir aldri ferdig...
Godt å slappe av innimellom. Fint med helg sånn sett. Hente seg inn.![]()
DroneNoe spesielt du har lett etter?
Har surfet rundt i nettbutikker selv i kveld. Prøvde finne en skikkelig brødrene grimm eventyrbok på norsk. Ville vise mamma hva jeg ønsker megGode, groteske eventyr
![]()
Det er bra detJoda, bra stakkars mannen har begynt å bli nervøs for alt som kan gå galt med oss fra nå og til etter fødsel![]()
Tror han plutselig skjønte at fødsel er rett rundt hjørne og mentalt forbereder seg
Fikk dwt ikke tilHvorfor ikke?![]()
Ja det blir detKanskje detmen blir jo litt av en omvei
![]()
God kveldGod kveldspiste middag hos mamma i dag. Snart hjem å ordne for kvelden. Vaske litt mens snuppa sover så skal jeg nyte kvelden alene i dag å
![]()
Vært på jobb, kaos med 5 barn her og nå sofaHihi. Gjør på i dag?
Det gjør jegGod kveld
Kos deg!
Typisk mannfolkNå syns jeg det er på tide at mannen skjønner at lille U må i seng.
Han styrer med noe på rommet hans som bare ikke kunne vente til i morgen