Høres helt riktig utJa. Ost,kjeks og sjokolade var ikke feil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres helt riktig utJa. Ost,kjeks og sjokolade var ikke feil![]()
Uhell som tisseuhell?![]()
da fungerer jeg neppe i morgen gitt. Sovner i frisørstolenKjenner det hadde vært lurt her og. Men den gang ei - blir nok ikke på enda en stund. Vil ikke![]()
Burde greie det ja.Fa rekker du fint 1111![]()
Burde greie det ja.Fa rekker du fint 1111![]()
Alt virker så falsk.
Tja, han har mistet en av ungene som var borte i en halvtime før han registerte det! Og om ikke kona hadde kommet hjem er jeg usikker på hvor lang tid det kunne taKanskje han klarer å skjerpe seg når det virkelig gjelder?![]()
da fungerer jeg neppe i morgen gitt. Sovner i frisørstolenKjenner det hadde vært lurt her og. Men den gang ei - blir nok ikke på enda en stund. Vil ikke![]()
JaDet var billig![]()
da fungerer jeg neppe i morgen gitt. Sovner i frisørstolen
Veldig som skuespill ihvertfall fra Matt LeBlanc!Av typen.. skuespill? Det er det verste på sånne ting som liksom skal være ekte...
Det er sinnsykt godtGod kveld damer, fikk akutt lyst til å lage sjokolade boller, har alt jeg trenger også![]()
Veldig som skuespill ihvertfall fra Matt LeBlanc!
Kommer nok ikke til å se på det noe mer ihvertfall
Må nok prøve å lage imorgen og fryse ned alle så fort som mulig før familien kommer hjem for er de som gjerne spiser oppDet er sinnsykt godt
Lagde det forrige uke, og klarte faktisk å fryse ned de fleste. Som var planen![]()
Lenge siden men husker det godt.Ser den. Ødelegger veldig.. Vet ikke om du har sett det der.. amerikanske programmet om sånne som tauer inn biler og sånt..? Husker ikke hva det heter.. men DET irriterer meg stort å se på. Er "staget" til de grader, med veldig dårlig skuespill..
Aaah! Jeg trodde jeg var den eneste som syntes det!Ser den. Ødelegger veldig.. Vet ikke om du har sett det der.. amerikanske programmet om sånne som tauer inn biler og sånt..? Husker ikke hva det heter.. men DET irriterer meg stort å se på. Er "staget" til de grader, med veldig dårlig skuespill..
Lenge siden men husker det godt.
Ødelegger så utrolig mye!
Jeg må prøve å gjemme de lengst nede i fryseren, da kan det hende de får ligge i ro fra mannen litt lengreMå nok prøve å lage imorgen og fryse ned alle så fort som mulig før familien kommer hjem for er de som gjerne spiser opp![]()
Ja alt som er normalt kunne vel hvert kjedelig.Mmhm. Amerikanerne, og det å MÅTTE gjøre alt så dramatisk...![]()
Jeg må nok gjemme de bedre tror jegJeg må prøve å gjemme de lengst nede i fryseren, da kan det hende de får ligge i ro fra mannen litt lengre![]()