Jeg har ei førskolejente her nå som er overmoden for skole. Det blir et langt år å venteja hu har hvert klar lenge.
Måtte ei fra den første barnehagen hennes på fredag. hun sa det samme.
Vesla var jo klar for å være skolestarter da hun var 4![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ei førskolejente her nå som er overmoden for skole. Det blir et langt år å venteja hu har hvert klar lenge.
Måtte ei fra den første barnehagen hennes på fredag. hun sa det samme.
Vesla var jo klar for å være skolestarter da hun var 4![]()
Det skjønner jeg faktisk godtnei heldigvis ikke
men det er vanskelig å styre seg.
Hope tørr jo knapt komme innom
vi hadde det sånn i fjor.. hun var så klar... sommerferien var nesten verst.Jeg har ei førskolejente her nå som er overmoden for skole. Det blir et langt år å vente
er hvertfall farlig når man er gravid da.. hjelper ikke med graviderabatten hellerDet skjønner jeg faktisk godt![]()

Så heldig hun erHåper det. Får endelig levere babynestet til henne jeg har laga i gave![]()
Hva var den på igjen?er hvertfall farlig når man er gravid da.. hjelper ikke med graviderabatten heller![]()
Så deilig når de er flyttbareIkke nå lenger. Han gjorde det da han var yngre, da satt jeg på rommet hans til han sovna. Noe annet fant han seg ikke i. Problemet er mer det han han bruker en hel evighet på å sovne. Når han først sover går det greit.
Ikke rart i det hele tattjepp. var det jeg tenkte også..
Er det rart jeg har sitti her å frysi hele kvelden!?
Heldigvis gjør det som regel detvi sleit lenge med Vesla.. men det gikk seg til.
Godt å høre det er flere med lim på rumpaRumpa mi sitter tydeligvis fast i sofa. Tenkte for en time siden at nå skulle jeg gjøre siste rest av husarbeid. Jeg sitter enda
Det ble desverre avlyst :/ prøver igjen neste helgSå heldig hun er![]()
Hihi. Jeg fikk omsider tatt det. Men det var ....tungtGodt å høre det er flere med lim på rumpa![]()
Uff da. Feber??Jeg har hatt en grei natt....
bortsett fra at jeg våknet klissvåt i natt igjen..
35% avslag på ALT du handler i nettbutikken i str opp til 74 fra du sender mail til 6 mnder etter termin.Hva var den på igjen?
tror det. finner ikke termometeret så vet egentlig ikkeUff da. Feber??
Ikke rart i det hele tatt
Håper formen er bedre?
Heldigvis gjør det som regel det![]()
Du aner ikke. Det er magisk, men han kommer tilbake igjen da i løpet av natta.Så deilig når de er flyttbare![]()
Haha storebror holder seg oppe med hodeenden men kan ligge i all slags retningerVesla vår bruker hele senga vår når hun sover hos oss.. kan våkne med henne sovende nede ved bena mine![]()
God morgenGod morgen jenter!
Har natten hvert snill med dere?