Ja kan skjønne det. Håpe du får noe hvile ogsåVet ikke. Hadde jo et lite håp også om å sove med henne. Vi har hatt så elendige netter i det siste og jeg er så utslitt pga infeksjonen og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan skjønne det. Håpe du får noe hvile ogsåVet ikke. Hadde jo et lite håp også om å sove med henne. Vi har hatt så elendige netter i det siste og jeg er så utslitt pga infeksjonen og
Blir nok koseligJa vet. Vært der før. Har venner der nede nå også så skal treffe de
Hehe okei daHaha. Nei, jeg trenger jo å shoppe jeg og![]()
Ah ikke så rart de sover lenge da neiVeldig sent i srng
Kb la seg ett
Mannen 2
Ja det gjør det nokBlir nok koselig
Vi får mennene våre til å ta unga så shopper viHehe okei da![]()
Nei bør vel senere kvelden før også pga forsinket fly osvAh ikke så rart de sover lenge da nei
Ser den, har alltid hatt lyst til å reise til Barcelona og se fotballkamp. Håper du storkoser degEr i barcelona så hadde vært kjipt med regn
Det verste er at de to hadde digget å ha sjørøverbursdagDa burde det hvertfall vært sjørøverbursdag

ja! alt for nydelige.Jaa, e nydelige små nøstene![]()
ja hu har hvert klar lenge.Var klar for skolestart hunda
Godt hun koser seg
Håper og det. Sov på sofaen inatt pga hosteanfall. Så underskudd på søvn. Håper på å få sniket inn litt søvn når de er drattJa kan skjønne det. Håpe du får noe hvile også
Ble allikevel dårlig respons fra meg gitt. Får ta det igjenRamlet inn besøk, så da ble det slik
![]()
Hatt en veldig fin tur.God morgen
Hatt en fin tur,?
En vanlig hatt hos oss er at mannen ligger å snorker så senga rister, Vesla på 6 ligger nesten på tvers av senga mens Knøtte på 1 ligger nesten oppå meg..Haha, at du orker. Jeg er så avhengig av søvn jeg.
ungene la seg kl 20 og 21.La dere nok litt før også kanskje
Kb sovnet ett
Stemmer. Du jobba på barnebutikkja! alt for nydelige.
Hjelper ikke å stå på jobb dag ut og dag inn å se på babytøy
Viktig å lære det synes jeg ogGod morgen.
Kommandere ungene omkring til å bære på plass klesvask jeg bretter og ellers rydde litt... De må lære å bidra. Alle må vi det.