Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å prøve den til en bursdag, men vet ikke om det blir den første bursdagen hennes...Neida, mange som ikke har det. Helt unødvendig egentlig. Noen syns det dog er veldig gøy med et gjennomført tema, og da er det like okeiWoæææ tema?d har jeg ikke tatt med i vurdering av hvordan bursdagen skal være engang. Er det vanlig? Eneste jeg vet er at jeg skal lage egen liten kake til gutten vår.
Woæææ tema?d har jeg ikke tatt med i vurdering av hvordan bursdagen skal være engang. Er det vanlig? Eneste jeg vet er at jeg skal lage egen liten kake til gutten vår.

Hihi, apple-bursdagSamme her, tenker vi kan prøve på tema nå hun blir opphengt i noe
Foreløpig er hun bare veldig opptatt av telefon og nettbrett, men føler det er litt tidlig for Apple-bursdag![]()
Vi skal ikke engang ha barnebursdag for vår sønn når han fyller 2 i mars neste år.Woæææ tema?d har jeg ikke tatt med i vurdering av hvordan bursdagen skal være engang. Er det vanlig? Eneste jeg vet er at jeg skal lage egen liten kake til gutten vår.
Både og, de kjønner ikke så mye av jul heller, og bryr seg gjerne mer om papiret enn selve gaven, men synes det er koselig likevel. Blir bare voksenbursdag som du sier, men er jo litt morsomt å se tilbake påVi skal ikke engang ha barnebursdag for vår sønn når han fyller 2 i mars neste år.
Ser ikke poenget.
"Voksenbursdag" er for de voksne. Barnet skjønner jo ikke noe av det, annet enn at det er koselig å se familien og evt. få kake.![]()