Haha, god kveld søtaOoooog god kveldhahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, god kveld søtaOoooog god kveldhahaha
Godt når de endelig sover daDet tok sin tid å legge barn idag ja. Helt utslittnå skal jeg lage meg en kopp med te.
Åh gleder meg!!Jaog siste episodene var sååå spennende !!
Jeg har disse:
![]()
![]()
(sistnevnte er grå med stjerner) og mer hvitt med stjerner som du har stelleunderlaget i![]()
![]()
Trist å lese at han ikke deltar i barnets livJa.. Men var veldig godt å vite at det ikke var på grunn av meg.. BF har vi ikke noe kontakt med, så.. en sak "på" ham er ikke like skummel.
Her har vi holdt på i 2 timerDet tok sin tid å legge barn idag ja. Helt utslittnå skal jeg lage meg en kopp med te.
Hva har skjedd?Heretter skal jeg bare bruke lpmmebok!!!!!!
Forstår den. Greit å få bekreftet liv.. Man blir vel gjerne litt mer obs og urolig etter å ha mistet..
Ble panerte koteletter og potetmos - og kake til dessert![]()
Tja nå er jeg bare sliten men min egen feil for har ordnet hele leiligheten samt at jeg er forkjøletJa. Hvordan er formen din?
Er ikke alltid man kan bidra så mye men alle monner drarFår bidratt lite til utfordringene desverre . Håpe det går!
Godt å se deg på plassHjemme og klar for å skravle !
Ser deg nå, kan jeg skylde på at jeg er sliten?Er det ingen som ser innlegga mine ?![]()
OkeiJeg ser de![]()
Kos deg med hjemnejobbPåtide med litt hjemmejobbing straks. Bare slappe av litt med te før jeg titter innom bestillingene til neste uke på jobb og planlegger disker![]()
Nei jeg mener det!!Ja da kan han ikke være syk!![]()
Ja er det ikke det ?Godt å se deg på plass![]()
Kos deg på turDa går jeg en kjapp tur. Så er jeg tilbake for fullt ganske snart.