Er ikke du syk?!Jaja etter å ha sovet bort hele formiddagen er det på tide å huske klesvask, har to maskiner på men nå ned for de er snart ferdig og da er det bare å fylle de opp igjen, samt huske å ta av sengetøy først så det får en vask
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke du syk?!Jaja etter å ha sovet bort hele formiddagen er det på tide å huske klesvask, har to maskiner på men nå ned for de er snart ferdig og da er det bare å fylle de opp igjen, samt huske å ta av sengetøy først så det får en vask
Hva spiste du idag?Ble helt borte jeg ! Endelig fått i meg frokost og støvsugd![]()
Vaske tøy dagen?Jaja etter å ha sovet bort hele formiddagen er det på tide å huske klesvask, har to maskiner på men nå ned for de er snart ferdig og da er det bare å fylle de opp igjen, samt huske å ta av sengetøy først så det får en vask
Alltid godt å komme "hjem"Det er godt å være "hjemme".
Du får ta ting i ditt eget tempo nå daBle helt borte jeg ! Endelig fått i meg frokost og støvsugd![]()
Hehe husker jeg syns det var rart på barsel når jeg gikk rundt med ei mørk lita jente som virkelig ikke så ut som mitt barnJeg skjønte ikke at vesla var vår før vi hadde vært hjemme noen dager.
Godt det daDet er godt å være "hjemme".
Jo men hva skal jeg gjøre da?Er ikke du syk?!![]()
Bor i leilighet og deler vaskerom med mange andre så ca en dag i uka vasker jeg klær i industri vaskemaskiner så 6 maskiner hadde blitt en del mer i andre vaskemaskinerVaske tøy dagen?![]()
Tror jeg vasker klær hver dag jegjaa. Hver dag denne uka har jeg vaska 1-2 maskiner.
Så søtt ❤Lille sitter på gulvet med alle dukkene sine, tar opp en og en, vugger å syngergår stort sett i "oooh oooh ooh" når hun synger
![]()
Det har vi store planer omGodt det da![]()
Du får kose deg kjempe masse![]()
Å nei det har ikke noen nevnt!!Melkesyrebakterier hjelper mot løs mage i forbindelse med antibiotika, om du vil kan du jo ta tabletter og men kan like gjerne ta yogurt eller fil.
Og typisk nok har du også sånn fin kombinasjon av medisiner nå.
Husk at du ikke skal ta Levaxin samtidig som jern og magnesium, vet ikke om de har sagt noe men det burde de ha gjort ihvertfall.
Minimum to timer fra inntak av Levaxin før du tar jern og magnesium eller omvendt, men husk på at mesteparten av jern preparater mister effekt ved kalsium som gjør det igjen vanskelig ved melkeprodukter!
Har noen sånne kombinasjoner selv da så blir fort mye å tenke på!![]()
Jada såklart . De må bare begynne har vi sagt til nabo. Jeg har reddet det jeg kan reddeKanskje greit å få det unnagjort så fort som mulig da?
JaSnørr og hoste hører hjemme til høsten så ikke spesielt rart![]()
Godt han er bedre![]()
Husker jeg delte vaskerom når jeg var student, der så forsvant det alltid en bhBor i leilighet og deler vaskerom med mange andre så ca en dag i uka vasker jeg klær i industri vaskemaskiner så 6 maskiner hadde blitt en del mer i andre vaskemaskiner![]()
Litt over 3 fulle ikea poser med klær, sengetøy og håndkler samt matter på kjøkken, stue og bad![]()
Er bedre når ikke alt må vaskes da.
Men har 4 timer på meg for å vaske samt tørke alt så som regel går denne dagen kun i klesvask![]()
Godt å få vasket samt tørket såpass mye såpass fort da, bare slitsomt når man holder på![]()
Men det ordnet seg med dokumentet?Fått tak i stkehuset men himmel så lite de vet
Oi, hva ska du gjøre??Har kommet frem til sykehuset og venter... kan noe please sende meg noen gode tanker?? Er så nervøs ar jeg holder på å dø på meg!!