Ikke tilbake enda, men ser veldig frem til å jobbe igjen, selvom jeg koser meg hjemmeNoen andre som er tilbake i jobb? Hva jobber dere eventuellt som?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tilbake enda, men ser veldig frem til å jobbe igjen, selvom jeg koser meg hjemmeNoen andre som er tilbake i jobb? Hva jobber dere eventuellt som?
Er hjemme med lille, skal på dansetrening når sambo kommer hjemHva gjør dere idag da? Her er gutta i huset dratt ut på tur i bæremeisen. Jeg har støvsuger og sitter nå med strikketøyet før det blir senvakt på jobb med påfølgende personalmøte. Ikke hjemme før 9-10 ikveld :/
Jeg er 26Hvor gamle er vi? Jeg er 30
Skal gjøre meg ferdig med ppuDu er flink da! Hva skal du studere?
Permisjonen vår har vært veldig annerledes enn hva vi forestilte. Forsøker å normalisere det, men ikke så lett alltid. Sykehusopphold, operasjon av lille og ellers mye oppfølging i helsetjenesten, som gjør at det er litt vanskelig å slappe av til tider. Men prøverSetter pris på turene, latteren, kosen og milepælene ❤
Lille snuppa mi er førøvrig vårt tredje og etter planen siste barn[/QUOTE
Samme her. Tredje og siste barn
Så moroSkal gjøre meg ferdig med ppublir lærer.
Huff, hatt litt å stri med da. Hvordan er det nå da?
Er ferdig juni2017 hvis alt går etter planen.Så moroLenge igjen av utdanning?
Ja, vært en tøff start. Men hun er en tøff liten frøken. Det er noe hver uke, og nå skal vi til ortopedisk på sykehuset i løpet av 3 uker da motorikken gir litt utfordringer. Hun er ikke mer enn 6 uker prematur, men hun var veldig liten ved fødsel og nå viser det seg at armene ikke samarbeider helt. Man blir sliten i lengden... Men det funker![]()
Her kan alle svare på alt som spørres. OG spørre om alt.
(eller skal vi ha flere trpder om det blir kaos? Det ser vi etterhvert![]()
Hvor mange barn har dere?
Vi har 3 barn. Når er folk ferdig med permisjon? Jeg er ferdig i midten av desember.'
Her har du et godt poeng! For jeg har hatt alt for mange planer![]()
Jeg er ferdig. Mannen har permisjon nå, men siden jeg bare studerer er vi begge hjemme![]()
Jeg har ikke gjort noe spesielt annet enn å kose meg med snuppa. Og mannen som ble arbeidsledig like før hun ble født.
Det er ikke bare bare å studereJeg er ferdig. Mannen har permisjon nå, men siden jeg bare studerer er vi begge hjemme![]()
Det har, sånn bortsett fra at det tærer på sparekontoen, vært ganske hyggelig det altså. Annerledes, absolutt. Men kjekt for henne som uten tvil har blitt pappajente...Får håpe mannen din får seg en jobb snart da. Hvordan har det vært å være sammen i permisjonstiden?
Bortsett fra det med tæring på sparekonto høres det egentlig helt greit ut. Men tror mannen og jeg kanskje hadde vært litt mindre glad i hverandre noen dager.Det har, sånn bortsett fra at det tærer på sparekontoen, vært ganske hyggelig det altså. Annerledes, absolutt. Men kjekt for henne som uten tvil har blitt pappajente...
Bortsett fra det med tæring på sparekonto høres det egentlig helt greit ut. Men tror mannen og jeg kanskje hadde vært litt mindre glad i hverandre noen dager.
Det er en god ting jaJeg har også 80% lønn og hans dagpenger er ca 50% av det han pleide tjene pga at lønn over 6g ikke teller ves dagpenger.
Derav at det går noen tusen i minus hver mnd desverre.
Men det tærer ikke nevneverdig på forholdet, og det ser jeg på som en god ting for fremtiden vår.
Men det er jo ikke lenge til :-D Så deilig!Er ferdig juni2017 hvis alt går etter planen.
Det er lov å være sliten. Hvordan merker dere at armene ikke samarbeider helt? Får ho de liksom ikke med seg?