Spørre, leke og bli kjent.

Hva gjør dere idag da? Her er gutta i huset dratt ut på tur i bæremeisen. Jeg har støvsuger og sitter nå med strikketøyet før det blir senvakt på jobb med påfølgende personalmøte. Ikke hjemme før 9-10 ikveld :/
Er hjemme med lille, skal på dansetrening når sambo kommer hjem :-)

Du er flink da! Hva skal du studere? :-)

Permisjonen vår har vært veldig annerledes enn hva vi forestilte. Forsøker å normalisere det, men ikke så lett alltid. Sykehusopphold, operasjon av lille og ellers mye oppfølging i helsetjenesten, som gjør at det er litt vanskelig å slappe av til tider. Men prøver :-) Setter pris på turene, latteren, kosen og milepælene ❤
Skal gjøre meg ferdig med ppu:) blir lærer.

Huff, hatt litt å stri med da. Hvordan er det nå da?

Skal gjøre meg ferdig med ppu:) blir lærer.

Huff, hatt litt å stri med da. Hvordan er det nå da?
Så moro :-) Lenge igjen av utdanning?

Ja, vært en tøff start. Men hun er en tøff liten frøken. Det er noe hver uke, og nå skal vi til ortopedisk på sykehuset i løpet av 3 uker da motorikken gir litt utfordringer. Hun er ikke mer enn 6 uker prematur, men hun var veldig liten ved fødsel og nå viser det seg at armene ikke samarbeider helt. Man blir sliten i lengden... Men det funker :-)

Så moro :-) Lenge igjen av utdanning?

Ja, vært en tøff start. Men hun er en tøff liten frøken. Det er noe hver uke, og nå skal vi til ortopedisk på sykehuset i løpet av 3 uker da motorikken gir litt utfordringer. Hun er ikke mer enn 6 uker prematur, men hun var veldig liten ved fødsel og nå viser det seg at armene ikke samarbeider helt. Man blir sliten i lengden... Men det funker :-)
Er ferdig juni2017 hvis alt går etter planen.

Det er lov å være sliten. Hvordan merker dere at armene ikke samarbeider helt? Får ho de liksom ikke med seg?

Får håpe mannen din får seg en jobb snart da. Hvordan har det vært å være sammen i permisjonstiden?
Det har, sånn bortsett fra at det tærer på sparekontoen, vært ganske hyggelig det altså. Annerledes, absolutt. Men kjekt for henne som uten tvil har blitt pappajente...

Det har, sånn bortsett fra at det tærer på sparekontoen, vært ganske hyggelig det altså. Annerledes, absolutt. Men kjekt for henne som uten tvil har blitt pappajente...
Bortsett fra det med tæring på sparekonto høres det egentlig helt greit ut. Men tror mannen og jeg kanskje hadde vært litt mindre glad i hverandre noen dager.

Bortsett fra det med tæring på sparekonto høres det egentlig helt greit ut. Men tror mannen og jeg kanskje hadde vært litt mindre glad i hverandre noen dager.

Høres hyggelig ut, men merker at jeg har 80% lønn nå, så økonomisk er det ikke gjennomførbart for vår del. Men klart, må man så blir det jo noe annet

Jeg har også 80% lønn og hans dagpenger er ca 50% av det han pleide tjene pga at lønn over 6g ikke teller ves dagpenger.

Derav at det går noen tusen i minus hver mnd desverre.

Men det tærer ikke nevneverdig på forholdet, og det ser jeg på som en god ting for fremtiden vår.

Synes det høres bra ut for alle jeg. Å tenk alt han får oppleve det første året sammen med deg. Min jobber turnus, så vi har da litt tid sammen :)

Jeg har også 80% lønn og hans dagpenger er ca 50% av det han pleide tjene pga at lønn over 6g ikke teller ves dagpenger.

Derav at det går noen tusen i minus hver mnd desverre.

Men det tærer ikke nevneverdig på forholdet, og det ser jeg på som en god ting for fremtiden vår.
Det er en god ting ja:) er det noe jobb i sikte enda da?

Er ferdig juni2017 hvis alt går etter planen.

Det er lov å være sliten. Hvordan merker dere at armene ikke samarbeider helt? Får ho de liksom ikke med seg?
Men det er jo ikke lenge til :-D Så deilig!

Ja, må tillate det noen ganger. Men skulle gjerne hatt en litt annen permisjon for oss begge da :-) Det startet egentlig med timer hos fysio, hvor de over tid har fulgt motorikken hennes. Da hun ved 6 måneders alder tilsvarte 3 måneders motorikk fulgte de tettere opp. Høyre armen visner i mageleie, og ho bruker da kun venstre arm til alt. Dette gjør at hun har vanskelig for å komme seg rundt, og må ha hjelp. Samtidig har hun dårlig balanse, men det er ikke så rart med bare en arm som lystrer. Etter 2 måneder hos fysio og barnelege så måtte de sende ballen videre, da muskulatur ikke har hjulpet. Så da får vi se. Nå er hun straks 7 måneder. Hun kommer seg rundt ved hjelp av kanten på matta :-) Men høyrearmen blir liggende under henne, så vi må ta den fram for henne.

Back
Topp