Navelen min, din?

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
ImageUploadedByBV Forum1473160004.976108.jpg

Først og fremst vil jeg si unnskyld for et litt ekkelt bilde :/ :p

Navelen min har blitt så mye større og hullet mindre dypt. Og så er den helt myk inni hullet :o var ikke sånn før! Har også fått masse hår på magen :p

Andre sin navle som har blitt veldig annerledes i det siste?

jupp min er lik

Sånn så min ut da jeg gikk gravid også :-P Men enda morsommere nå i ettertid, da den er et bunnløst hull :-P Hilsen sniker feb 16.

Vedlegg

• 1473161059471.jpg
    1473161059471.jpg
    27,2 KB · Visninger: 114
Føler man kan se litt mer inn i navlen enn man kunne før ja :p gruer meg til den blir utstående, det er lite fint :p

Vis vedlegget 195324

Først og fremst vil jeg si unnskyld for et litt ekkelt bilde :/ :p

Navelen min har blitt så mye større og hullet mindre dypt. Og så er den helt myk inni hullet :eek: var ikke sånn før! Har også fått masse hår på magen :p

Andre sin navle som har blitt veldig annerledes i det siste?
Hår på magen er typisk gutt! Hva skal du ha? Har også blitt sykt hårete, var ikke det med første jenta :)
Min navle er vanlig, men piercing hullet er bjunt å bli dradd ut, så ser helt ekkel ut hele navlen...

Hår på magen er typisk gutt! Hva skal du ha? Har også blitt sykt hårete, var ikke det med første jenta :)
Min navle er vanlig, men piercing hullet er bjunt å bli dradd ut, så ser helt ekkel ut hele navlen...
Det sier mamma også, men jeg skal få jente :)

Litt mer hår, men mest i form av sånn dunhår. Har faktisk ikke kikket så nøye på navelen min, men ser at den er blitt mer åpen/videre og grunnere. Før var det mer "skrukker" i midten, men nå ser jeg tydelig "bunnen", haha :P

Litt mer hår, men mest i form av sånn dunhår. Har faktisk ikke kikket så nøye på navelen min, men ser at den er blitt mer åpen/videre og grunnere. Før var det mer "skrukker" i midten, men nå ser jeg tydelig "bunnen", haha :P
Samma her :p vet du om du får jente eller gutt? :)

Min navel er helt strekt,har kulerund mage med hår jeg må barbere vekk:p
Hehe :p jeg gidder ikke barbere det vekk eller gjøre noe med det. Alle jeg kjenner som også fikk hår der under svangerskapet sier at det gikk bort etter fødsel, så da tenker jeg at det er best å la det være :)

Andre som har fått den mørke stripen på magen? Min blir bare tydeligere og tydeligere :)

Back
Topp