Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hår på magen er typisk gutt! Hva skal du ha? Har også blitt sykt hårete, var ikke det med første jentaVis vedlegget 195324
Først og fremst vil jeg si unnskyld for et litt ekkelt bilde :/
Navelen min har blitt så mye større og hullet mindre dypt. Og så er den helt myk inni hulletvar ikke sånn før! Har også fått masse hår på magen
Andre sin navle som har blitt veldig annerledes i det siste?
Det sier mamma også, men jeg skal få jenteHår på magen er typisk gutt! Hva skal du ha? Har også blitt sykt hårete, var ikke det med første jenta
Min navle er vanlig, men piercing hullet er bjunt å bli dradd ut, så ser helt ekkel ut hele navlen...
Navelen min er liksom myk og god den nåEg så plutselig at jeg var helt tørr inni navelen, ikke vært sånn før.
Jeg syns det er litt fint jeg daFøler man kan se litt mer inn i navlen enn man kunne før jagruer meg til den blir utstående, det er lite fint
![]()
Samma herLitt mer hår, men mest i form av sånn dunhår. Har faktisk ikke kikket så nøye på navelen min, men ser at den er blitt mer åpen/videre og grunnere. Før var det mer "skrukker" i midten, men nå ser jeg tydelig "bunnen", haha![]()
HeheMin navel er helt strekt,har kulerund mage med hår jeg må barbere vekk![]()
Jeg har fått sånn lys dunhår/pels over hele magen, og så er det noen steder jeg har fått mye og svart hårMin er lik som din, men jeg har fått mye mer hår på magen![]()
Samma hervet du om du får jente eller gutt?
![]()
Andre som har fått den mørke stripen på magen? Min blir bare tydeligere og tydeligere![]()