Babyplan HCG test

nøffenaff

Forelsket i forumet
Hei. Hvor mange DPO har dere som tester med babyplan graviditetstester vært når dere har startet å teste? Er disse testene til å stole på? Har aldri brukt denne typen før.

Testet dpo 8 med babyplan sine sensitive. Ble positiv. Men det ble også flere andre typer tester etterpå :)

Testet dpo 8 med babyplan sine sensitive. Ble positiv. Men det ble også flere andre typer tester etterpå :)
Jeg er 7 dpo i dag og testen med en babyplan midt på dagen i dag mest bare for morro siden de kom i posten i dag. Tenkte egentlig ikke å starte teste så tidlig, men klarte ikke la være. Jammen var det 2 streker. Men den var veeldig svak. Derfor så måtte jeg spørre om erfaringer iforhold til disse:-) det kan jo mest sannsynlig være en tullestrek.

Fikk veldig svake streker 9,10 og 11 dpo med de testene, men det var nok tullestreker for jeg var ikke gravid.. Så jeg ville prøvd noen andre tester i tillegg for å være sikker :-) jeg kommer ikke til å bruke disse flere ganger iallefall!

Jeg er 7 dpo i dag og testen med en babyplan midt på dagen i dag mest bare for morro siden de kom i posten i dag. Tenkte egentlig ikke å starte teste så tidlig, men klarte ikke la være. Jammen var det 2 streker. Men den var veeldig svak. Derfor så måtte jeg spørre om erfaringer iforhold til disse:-) det kan jo mest sannsynlig være en tullestrek.
Får vi se testen? :) Gratulerer så mye dersom dette er babystrek :))

image.jpeg
Jeg fikk også en veldig svak strek på disse i dag 8-9 dpo, men er redd det er bare skyggestrek. Har bare opplevd det en gang før på 13 pp. Men disse testene kom i ny forpakning, så litt annerledes enn de jeg har brukt før fra billigtester.no. Vil jo vise seg om streken er sterkere i morgen da.... Men lenge til i morgen, he he.
Er også nysgjerrig på erfaringer med disse. Få se din? :)

Tror forresten ikke jeg klarer å vente til i morgen, kanskje en test til i kveld rett før leggetid? ;)

ImageUploadedByBV Forum1473094191.894951.jpg

Her er min fra 8dpo. Også testet fire andre ganger med forskjellige typer tester (bt osv) og mine er sterkere i dag så sånn som min ser ut er det babystrek i hvert fall :)

Vis vedlegget 195222
Her er min fra 8dpo. Også testet fire andre ganger med forskjellige typer tester (bt osv) og mine er sterkere i dag så sånn som min ser ut er det babystrek i hvert fall :)

Den var tydelig ja :) gratulerer <3
Kan jeg se forskjellen fra den ene dagen til den andre?

Last edited:
Den var tydelig ja :) gratulerer <3
Kan jeg se forskjellen fra den ene dagen til den andre?
Takk❤️ må si at jeg ikke ser så markant økning på babyplan, men billigstrimlene er det veldig økning fra 8dpo til 8dpo!
ImageUploadedByBV Forum1473100053.091267.jpg

De to øverste er babyplan 8-9dpo og de to nederste er billigstrimler 8-9dpo!

Takk❤️ må si at jeg ikke ser så markant økning på babyplan, men billigstrimlene er det veldig økning fra 8dpo til 8dpo!
Vis vedlegget 195235
De to øverste er babyplan 8-9dpo og de to nederste er billigstrimler 8-9dpo!

Se det ja :)
Ja ser mest forskjell på de nederste :)

Jeg hivde desverre min test. Så det ble dårlig med bilde:-/ men streken var nok såpass at den ville ha vistes på et bilde.
Jeg tok en ny i mårrest men den ble det ikke noe på. Så tror det bare var en tullestrek formin del :-)

Blenda i dag :(

Her også:/ er 9dpo i dag. Så for min del så burde det vært en svak strek om det hadde vært noe. Det var det iallefall sist jeg var gravid.

Hei. Vi har forsøkt i 5 år for å bli gravide. I dag tok jeg 3 Babyplan tester med veldig tydelig strek. Er disse testene sikre? Dette er nok for godt til og være sant for meg.

Back
Topp