Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 7 dpo i dag og testen med en babyplan midt på dagen i dag mest bare for morro siden de kom i posten i dag. Tenkte egentlig ikke å starte teste så tidlig, men klarte ikke la være. Jammen var det 2 streker. Men den var veeldig svak. Derfor så måtte jeg spørre om erfaringer iforhold til disseTestet dpo 8 med babyplan sine sensitive. Ble positiv. Men det ble også flere andre typer tester etterpå![]()
Får vi se testen?Jeg er 7 dpo i dag og testen med en babyplan midt på dagen i dag mest bare for morro siden de kom i posten i dag. Tenkte egentlig ikke å starte teste så tidlig, men klarte ikke la være. Jammen var det 2 streker. Men den var veeldig svak. Derfor så måtte jeg spørre om erfaringer iforhold til dissedet kan jo mest sannsynlig være en tullestrek.
Vis vedlegget 195222
Her er min fra 8dpo. Også testet fire andre ganger med forskjellige typer tester (bt osv) og mine er sterkere i dag så sånn som min ser ut er det babystrek i hvert fall![]()
TakkDen var tydelig jagratulerer <3
Kan jeg se forskjellen fra den ene dagen til den andre?
Takkmå si at jeg ikke ser så markant økning på babyplan, men billigstrimlene er det veldig økning fra 8dpo til 8dpo!
Vis vedlegget 195235
De to øverste er babyplan 8-9dpo og de to nederste er billigstrimler 8-9dpo!
Her ser du stor forskjell på babyplan fra 8dpo til 10dpoSe det ja![]()
Ja ser mest forskjell på de nederste![]()
Her også:/ er 9dpo i dag. Så for min del så burde det vært en svak strek om det hadde vært noe. Det var det iallefall sist jeg var gravid.Blenda i dag![]()
Gratulerer så myeJeg har fått positiv i dag, er 8 eller 9dpo. Blenda i går.

Hei. Vi har forsøkt i 5 år for å bli gravide. I dag tok jeg 3 Babyplan tester med veldig tydelig strek. Er disse testene sikre? Dette er nok for godt til og være sant for meg.