Shit, du er gal!Da skal denne mora ut å hygge seg med ett glass vin. På en mandag. Jeg er gæærn![]()
Kos deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shit, du er gal!Da skal denne mora ut å hygge seg med ett glass vin. På en mandag. Jeg er gæærn![]()
Effektiv du er daHusvask er tatt, middag er spist, middag for uka er handlet inn.
Skal brette litt klær, gjøre om litt i stua å bytte gardiner![]()
Hva gjør dere i kveld?
Var så smart at jeg dro i butikken etter middagenEffektiv du er da
Jeg er midt i legging av barn og etterpå må jeg i butikken![]()
Stakkars blomstEn blomst som datt ned![]()
Så moro daEn lillebror inni der vertfall![]()
Da var det lekser her så det rakk jeg ikkeVar så smart at jeg dro i butikken etter middagen![]()
Veldig spennendeVeldigspent hva den andre er
![]()
Åja skjønnerDa var det lekser her så det rakk jeg ikke![]()
Hektisk å være alene med to småDagens utfordringer. Gubben skulle tilbake til jobb igjen idag etter å ha hatt min permisjon i 2 uker pga sykemelding. Selvsagt på kveldsskift. Tenkte med gru på kampen på å få lagt storebror samtidig som holde lillebror sånn noenlunde rolig slik storebror sovnet. Spesielt siden storebror har brukt opp mot 1.5 time på å sovne skikkelig i helgen nå og lillebror har vært ganske urolig på kveldene:-/.
Fikk storebror i badekaret, lillebror lå fredelig og rolig på stellebordet i mens. Storebror kom ut av badet, skulle til å få på han en bleie, og der tisset han på gulvet og trampet i det:-D. Hurra!!. Imens begynte lillebror og bli urolig. Første fartetegn. Kom oss på rommet med storebror, la lillebror i babynestet hvor han lå fredelig og rolig slik jeg fikk kost litt med storebror. Så holdt han på å sovnet, og ideet han holdt på lukke øynene kom det ett skikkelig vræl fra lillebror. Storebror våkner selvsagt. Vrælet fortsatte og fortsatte. Storebror holdt på å sovne flere ganger i armene mine hvis jeg var i bevegelse men hver gang vekket lillebror han. Omsider klarte jeg å holde lillebror rolig nok til å få storebror til å sovne...
Nei jeg lar det ikke gå inn på megUnødvendig kommentar du ikke trenger å bry deg om![]()
Veldig ! Om 4 uker ca, var for tidlig i dag. Men er jo de som har kalt meg inn, så det er rartVeldig spennende
Når skal du tilbake på ul?
Har 2 små som i seng først. Håper begge sovner greit og sover uten oppvåkninger
. Da er det sjans for kjapp dusj
![]()
Ja heldigvisHektisk å være alene med to små
Godt det gikk bra til slutt!
Nei pizza spiser vi kanskje to ganger i mndbare min mor som skal ta alt over en kam
![]()
Er greit detJepp, innrømmer det gjerne![]()
Ja ikke sant velFlink du er til å planlegge![]()