Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg lurer på en ting. Disse graviditetstestene på monitoren. Etter å ha lest litt på nettet lurer jeg på deres erfaring:

Når vi tar en slik test, vil det da kunne være to streker på sticksen uten å være gravid feks? Har ikke testet ennå men leste om problemstillingen.:) Noen steder mente di at det kunne være en var gravid med to streker mens andre ikke. Mye tenking og lesing i ventetiden:dead:
Eggløsningstestene feks blir jo sterkere.
Du må ikke se på strekene på staven.. kun på skjermen :)

Jeg også gjorde det, men av en eller annen grunn teller den ikke med dagens dato :/ først dagen etter jeg plottet inn at mensen kom den kom opp på dag 01.
Det har nok med når på dagen mensen kom. Kom den litt sent på dagen, så regner den fra neste dag ;)

Jeg lurer på en ting. Disse graviditetstestene på monitoren. Etter å ha lest litt på nettet lurer jeg på deres erfaring:

Når vi tar en slik test, vil det da kunne være to streker på sticksen uten å være gravid feks? Har ikke testet ennå men leste om problemstillingen.:) Noen steder mente di at det kunne være en var gravid med to streker mens andre ikke. Mye tenking og lesing i ventetiden:dead:
Eggløsningstestene feks blir jo sterkere.
Ja man får ofte to streker selv om man ikke er gravid

CD 13 - lav. 4 tester igjen, om den bare ber om 10 denne mnd. Men hadde lang lang syklus, så kanskje den ber om 20..? Noen som har erfaring med at den ber om 20 testpinner? Aldri opplevd det selv :) Ellers har jeg el-slim, og mye stikkninger i eggstokkområdet. Men ikke som når jeg faktisk har el (har kun kjent det noe ganger). Venter i spenning, men hopper i høyet annen hver dag uansett :D

CD 13 - lav. 4 tester igjen, om den bare ber om 10 denne mnd. Men hadde lang lang syklus, så kanskje den ber om 20..? Noen som har erfaring med at den ber om 20 testpinner? Aldri opplevd det selv :) Ellers har jeg el-slim, og mye stikkninger i eggstokkområdet. Men ikke som når jeg faktisk har el (har kun kjent det noe ganger). Venter i spenning, men hopper i høyet annen hver dag uansett :D

Den kommer nok snart skal du se ;-) Bare å utnytte mannen og kose seg mest mulig. :-D ❤️

Jeg er på CD 12 og har dag tre med høy på maskinen, men uten LH stigning.
Men i dag we el-slim kommet mye mer, så håper el nærmer seg :-D tror jeg er begynt på den seks dagers vinduet som Ovia sier du kan bli gravid i.

Uansett er mannen kommet hjem og Humpty Dumpty har lagt inn aksjene sine :-P ❤️

Jeg er i dag CD 13 og monitoren viser for femte dag høy, men da uten stigning i LH. Begynner å lure på om el i det hele tatt kommer.

Noen som har hatt det samme?
Har den nådd maksimal for dere?

Ha en fin mandag damer❤️

Jeg skjønner at når jeg får min monitor så kommer jeg til å gå inn i en annen verden :D Blir antakelig å ta den med meg overalt. Er det komplisert å bruke? Har egentlig ikke satt meg inn i bruken av den. Håper den kommer i posten i dag :happy: Spennende å lese om dere som har begynt å bruke den!

Jeg skjønner at når jeg får min monitor så kommer jeg til å gå inn i en annen verden :D Blir antakelig å ta den med meg overalt. Er det komplisert å bruke? Har egentlig ikke satt meg inn i bruken av den. Håper den kommer i posten i dag :happy: Spennende å lese om dere som har begynt å bruke den!
Den er veldig enkel og grei å bruke :)

Den kommer nok snart skal du se ;-) Bare å utnytte mannen og kose seg mest mulig. :-D ❤️

Jeg er på CD 12 og har dag tre med høy på maskinen, men uten LH stigning.
Men i dag we el-slim kommet mye mer, så håper el nærmer seg :-D tror jeg er begynt på den seks dagers vinduet som Ovia sier du kan bli gravid i.

Uansett er mannen kommet hjem og Humpty Dumpty har lagt inn aksjene sine :p ❤️

Spennende! :D Ja, jeg er vel også i det vinduet på Ovia nå :) Håper på El for oss begge snart! Hehe :)

Når spør monitoren om graviditetstest?

Cd 14 - Lav i dag også gitt.. Blæ, kjenner på hele kroppen er noe er i gang :p Håper bare monitoren ber om 20 pinner denne gang da, ikke bare 10, tilfelle EL er så sen at monitoren går glipp av den :) Ellers får vi humpe videre, haha :D

Cd 8 (7 på monitoren) og går først inn i det fertile vinduet om 4 dager ifølge ovia. Kan nok stemme, har lav på monitoren også :)

Ok. Takk for svar:) er det noen av dere som tester med andre graviditetstester utenom monitoren? Hvor mange dpo evt starter dere å teste?

Jeg har den "orginale/gamle" typen monitor, den tester ikke for hcg/om du er gravid, så jeg tester med billigstrimler i stedet :) Denne gang skal jeg nok prøve å holde meg til 12 dpo om jeg klarer før jeg begynner å teste :)

Back
Topp