Oversharing på sosiale medier!

En jeg kjenner la ut bilder av alle sår og blåmerker..

Hadde ei som var veldig ivrig på å dele dagen sin i nye poster konstant.
-God morgen
-En kopp kaffe og dusj
-På jobb må jeg
-Jeg er på ferja til jobb
-Noen kjente på ferja?
-Ingen kjente på ferja
-Da er jeg kommet på jobb
-Elsker pause
-Mmmm kaffe
-Snart er jeg ferdig på jobb
-Hurra. Nok en arbeidsdag ferdig
-Da er jeg på ferja igjen
-Noen kjente nå?
-Jeg må huske å handle når jeg kommer hjem
-Er på butikken og kikker
-Vanskelig å komme på middager
-Jeg fant ut hva jeg ville ha
#Bildepost
-Hjemme
-Middagslaging
#Bildepost
-Mett og god

OSV :p Man ble litt lei for å si det sånn for det ble litt vel ekstremt :p

Har ei på FB som delte alt når ungene begynte med pottetrening, der var det bilde av ungen på potta, urin å bæsj..

En bekjent som la ut bilde av ei tissepotte MED urin oppi! Og status med "åå så flink **** er tisser på potta" enkelte ting kan man holde for seg selv. Jeg liker hvertfall ikke å få andres urin i fleisen i tide og utide :p
Jeg har sett nesten samme status, men det var ikke med tiss for å si det sånn! :P

Har ingen som driver med overshering, men irriterer meg over en som gjerne flere ganger om dagen slike "visdomsord", humorbilder (gjerne om det å være overvektig, hun har heller vektproblemer den andre veien), din farge, sjel, humør, beste venn ++++ er ditten og datten - klikk på linken, gi bort al din informasjon og få vite ditt selv (jah right).
Er så lei hele greia
Har noen slike på min profil. Gjerne på sviger-siden. De er rett og slett fjerna fra feeden min. Jeg orker ikke slikt når det er 30 innlegg om dagen

Hadde en bekjent på fb som delte flere innlegg daglig der hun delte sin frustrasjon over samboeren og faren til ungen. De slo opp annahver uke en periode og alt mellom himmel og gjord ble delt. Alt fra drittslenging ene dagen til elsker deg-meldinger neste. Det ble bare too much

Hadde ei som var veldig ivrig på å dele dagen sin i nye poster konstant.
-God morgen
-En kopp kaffe og dusj
-På jobb må jeg
-Jeg er på ferja til jobb
-Noen kjente på ferja?
-Ingen kjente på ferja
-Da er jeg kommet på jobb
-Elsker pause
-Mmmm kaffe
-Snart er jeg ferdig på jobb
-Hurra. Nok en arbeidsdag ferdig
-Da er jeg på ferja igjen
-Noen kjente nå?
-Jeg må huske å handle når jeg kommer hjem
-Er på butikken og kikker
-Vanskelig å komme på middager
-Jeg fant ut hva jeg ville ha
#Bildepost
-Hjemme
-Middagslaging
#Bildepost
-Mett og god

OSV :p Man ble litt lei for å si det sånn for det ble litt vel ekstremt :p

Har hatt flere sånne på listen min :p Pleier slette folk som poster mer enn type 5-6 poster daglig..

En bekjent la ut bilde av sin sovende mann med teksten pålydende noe i denne duren: "Slik ser en nypult, lykkelig kjæreste ut".

Vi er ikke venner på Face lenger, og de er ikke sammen idag. Om statusen har noe med det å gjøre aner jeg ikke :-p

Ei jeg hadde på fb før la ut bilde av sin sovende sønn med brannkopper.
Dritkult for sønnen å finne det bildet på nett når han blir tenåring :(

En bekjent la ut bilde av sin sovende mann med teksten pålydende noe i denne duren: "Slik ser en nypult, lykkelig kjæreste ut".

Vi er ikke venner på Face lenger, og de er ikke sammen idag. Om statusen har noe med det å gjøre aner jeg ikke :p
Å himmel og hav
Folk altså

Hadde en bekjent på fb som delte flere innlegg daglig der hun delte sin frustrasjon over samboeren og faren til ungen. De slo opp annahver uke en periode og alt mellom himmel og gjord ble delt. Alt fra drittslenging ene dagen til elsker deg-meldinger neste. Det ble bare too much
Stabilt :-P

De er ikke sammen idag for å si det slik :p hele deres ustabile forhold ble delt altfor offentlig. Endte med at jeg sletta henne fra fb. Vi snakka aldri sammen uansett og forholdet deres ble bare too much

Mamma er litt håpløs. Hun kan fint ha fra fem oppdateringer hver dag. Også skal hun på trass skrive så veldig dialekt, nesten umulig å lese..

De er ikke sammen idag for å si det slik :p hele deres ustabile forhold ble delt altfor offentlig. Endte med at jeg sletta henne fra fb. Vi snakka aldri sammen uansett og forholdet deres ble bare too much
Det er jo bare flaut... Desverre.

Har ett kjæresepar på fb som driver å skriver til hverandre på veggen. "elsker deg pusekatt" , "har en overaskelse til deg når du kommer hjem" osv osv osv.

Siden jeg er venn med begge to ser jeg ALT!

Så er onkelen til samboer veeeldig ivrig. Legger ut noe hver dag. Han er opptatt av at man skal poste noe på fb hver eneste dag. Han sa en gang "de som ikke er aktive de fjerner jeg fra vennelista"

Back
Topp