Hun blir ikke hetset, men folk stiller kritiske spørsmål som hun og fansen hennes mener er hets.Har ikke fått med meg at hun hetses, leser bloggen sporadisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun blir ikke hetset, men folk stiller kritiske spørsmål som hun og fansen hennes mener er hets.Har ikke fått med meg at hun hetses, leser bloggen sporadisk.
Hun hetses jo, på KG. Det modereres bort relativt fort. Jeg er ingen fan av henne. Men fy fader så stygge noen av de damene på KG er. Hvem gidder å nilese en blogg de ikke liker, for så bare å spy ut dritt om alt de har lest? Er det rart at barn mobber når foreldrene holder på sånn?Hun blir ikke hetset, men folk stiller kritiske spørsmål som hun og fansen hennes mener er hets.
Noe av det er unødvendig ja, men det meste der inne er faktisk ikke hets. Men jeg er enig i at det er tull å lese en blogg bare for å finne noe å ta henne for.Hun hetses jo, på KG. Det modereres bort relativt fort. Jeg er ingen fan av henne. Men fy fader så stygge noen av de damene på KG er. Hvem gidder å nilese en blogg de ikke liker, for så bare å spy ut dritt om alt de har lest? Er det rart at barn mobber når foreldrene holder på sånn?
Sorry for avsporing av tråden.
Jeg synes ærlig talt ikke mye av det er hets.Hun hetses jo, på KG. Det modereres bort relativt fort. Jeg er ingen fan av henne. Men fy fader så stygge noen av de damene på KG er. Hvem gidder å nilese en blogg de ikke liker, for så bare å spy ut dritt om alt de har lest? Er det rart at barn mobber når foreldrene holder på sånn?
Sorry for avsporing av tråden.
Det er jeg enig. Det har jo vært mye rart ifm bloggen og hennes person. Men nå i det siste har vært mye stygt, og det har moderert ganske hardt i den tråden.Jeg synes ærlig talt ikke mye av det er hets.
At man er kritosk til endel av det hun gjør er ikke hets
Huff har ei som faktisk skrev under at hun ikke ville si noe om det, med i kommentarene under haglet det med tar det på pm!En annen ting
Folk som sier de føler seg triste, lei seg og lignende, og spør man hva det er så svarer de at de ikke ønsker å legge det ut...
Da skulle man i første omgang ikke sagt noe
Syns det der er bare så teit og Drama QueenHuff har ei som faktisk skrev under at hun ikke ville si noe om det, med i kommentarene under haglet det med tar det på pm!
Er det mulig!
Herifra til månen mange??En blogger som nylig har født. Har lagt ut så sykt mange bilder på insta. Kanskje ikke oversharing sånn du tenker på, men er sånn at man reagerer på det.
Ellers så jeg denne på facebook en gang: Aua - nettopp satt inn spiral, ikke digg!![]()
![]()
Huff har ei som faktisk skrev under at hun ikke ville si noe om det, med i kommentarene under haglet det med tar det på pm!
Er det mulig!
Tenker bare Drama Queen jegDa har man jo et voldsomt oppmerksomhetsbehov, tenker jeg![]()
Tenker bare Drama Queen jeg![]()
Mhm!Syns det der er bare så teit og Drama Queen
Gjør kanskje det..Går for det samme i mitt hode, egentlig.![]()
Haha, æsjHadde en kompis som brukte sende bilde av bajsen sin hvis den var så stor at han var stolt av det!
Han hadde jeg for blokkertHadde en kompis som brukte sende bilde av bajsen sin hvis den var så stor at han var stolt av det!
Rundt 30 siden fødsel på torsdag.Herifra til månen mange??