Oversharing på sosiale medier!

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Tenkte dette kunne bli en morsom tråd:

Hva er det verste du har sett av oversharing på sosiale medier? :)

For min del må det være ymse statuser om avføring, både til voksne og barn :P Det er virkelig ikke noe jeg trenger å høre om :p

Verste jeg har vært borti var en bekjent som dreiv å oppdaterte i konas fødsel. Tok tid mellom oppdateringene, og så ble det plutselig helt stille i flere dager før han kunne fortelle at babyen var kommet og alt gikk bra. Ble jo redd etterhvert og tenkte at noe måtte være galt! :o skjønner jo at det kan ta tid før man er klar til å dele etter fødsel, men da bør man heller ikke dele at fødselen er i gang :p

Last edited:
En bekjent som la ut bilde av ei tissepotte MED urin oppi! Og status med "åå så flink **** er tisser på potta" enkelte ting kan man holde for seg selv. Jeg liker hvertfall ikke å få andres urin i fleisen i tide og utide :p

En bekjent som la ut bilde av ei tissepotte MED urin oppi! Og status med "åå så flink **** er tisser på potta" enkelte ting kan man holde for seg selv. Jeg liker hvertfall ikke å få andres urin i fleisen i tide og utide :p

Hahaha... Bare tenk deg, at du kan være glad barnet "bare" hadde gjort nr. 1? :hilarious:

En blogger som nylig har født. Har lagt ut så sykt mange bilder på insta. Kanskje ikke oversharing sånn du tenker på, men er sånn at man reagerer på det.

Ellers så jeg denne på facebook en gang: Aua - nettopp satt inn spiral, ikke digg! :o :o

En blogger som nylig har født. Har lagt ut så sykt mange bilder på insta. Kanskje ikke oversharing sånn du tenker på, men er sånn man reagerer på det.

Ellers så jeg denne på facebook en gang: Aua - nettopp satt inn spiral, ikke digg! :eek: :eek:
Tenkte å skrive det samme som deg

Tenkte å skrive det samme som deg
Ja, uff - skjønner hun er kjempestolt, men det går en grense. Barns integritet må bevares. Tror forresten det foregår en del i kulissene der... Jeg synes litt synd på henne, selv om hun er en "offentlig" person fortjener hun ikke all den syke hetsen som skrives om henne.

Vet ikke om det helt er overshare, men har et par facebookvenner som bare deler sykdom og skader, på seg selv eller barna. Litt merkelig....

Ellers så har jeg priset meg lykkelig for at det ikke var noe Facebook i min verste ungdomstid, for å si det sånn... :p

Jeg har bekjente på fb som kan legge ut 15 oppdateringer på en dag av typen "nå er jeg fornøyd med innsatsen" og bilde av to fulle tørkestativ med klær, "nå skal jeg ut på tur" med bilde av egne føtter i joggesko og "tid for å spise litt" med bilde av en asjett med et par påsmurte brødskiver og en kaffekopp. Misforstå meg rett; hver for seg er disse oppdateringene helt ok, men jeg trenger liksom ikke vite hver minste hverdagslige ting folk gjør hele dagen ;-)

Har ingen som driver med overshering, men irriterer meg over en som gjerne flere ganger om dagen slike "visdomsord", humorbilder (gjerne om det å være overvektig, hun har heller vektproblemer den andre veien), din farge, sjel, humør, beste venn ++++ er ditten og datten - klikk på linken, gi bort al din informasjon og få vite ditt selv (jah right).
Er så lei hele greia

En blogger som nylig har født. Har lagt ut så sykt mange bilder på insta. Kanskje ikke oversharing sånn du tenker på, men er sånn at man reagerer på det.

Ellers så jeg denne på facebook en gang: Aua - nettopp satt inn spiral, ikke digg! :o :o
Haha. Spiral-status, den var bra!

Har noen som legger ut 40 "like" bilder, fra forskjellige vinkler ???

Ei som oppdaterer sykehusstatus hvert 30. minutt grunnet magevondt: "Nå er jeg lagt inn", "Nå har jeg fått rom", "Nå ligger jeg her å venter" osv.

En gang var det en dame som la ut bilde av hufsa si på veggen til en kompis av meg ??? Whaaaat?

Jeg er nok skyldig i å være verdens kjedeligste sosiale medie-misbruker. Hvis jeg legger ut bilder, er det kun bilde av bikkja.... Fått endel tyn for det. Ikke så mange av gangen, kanskje to bilder i måneden.... Men det er åpenbart de som synes det er ille :D

Ja, uff - skjønner hun er kjempestolt, men det går en grense. Barns integritet må bevares. Tror forresten det foregår en del i kulissene der... Jeg synes litt synd på henne, selv om hun er en "offentlig" person fortjener hun ikke all den syke hetsen som skrives om henne.

Hvem snakker dere om? Pm?

En jeg gikk på ungdomsskolen med hadde live sending i helgen på fb, drita full, følte det var kjempefest tydeligvis, men så satt de bare to stykker i en stue og hørte på dårlig russe-musikk. Utrolig kleint, kjente jeg ble helt flau.

Back
Topp