Vi skal ha pizza etter MJ sitt ønskeHmmm lurer på hva vi skal ha til middag idag. Ingenting i hus og ikke noe som frister
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha pizza etter MJ sitt ønskeHmmm lurer på hva vi skal ha til middag idag. Ingenting i hus og ikke noe som frister
Ja,det må du! Håper antibiotika funker raskt!Godt å høre at du er bedre ❤
Jeg er i samme form som igår. Om jeg ikke er noe bedre til imorgen må jeg ringe legen igjen på mandag. Håper bare antibiotikaen funker.
Når tar du med meg?Har vært på sopptur i regnet. Fant litt da![]()
Åååh jeg lider litt. Ikke helt i form merker jeg, burde ha blitt hjemme.Håper bursdagen går greit
Nja. Hun holder hodet helst til en side men spiser av begge puppene nå da så jaHjelper det? Har gått til kiropraktor med begge mine pga ryggen. Føler det kan funke til tider men lillebror er somregel like urolig i både vogn og bilstol, skal absolutt ikke være der. Kan være i bilstolen en stund da om han først har sovnet og bilen er i bevegelse
Alltid godt å komme utSå gøy da. godt å komme seg ut da![]()
Har deg med i tankeneNår tar du med meg?![]()
Vurderte det. Ble pizzaTaco?
Ja, er det. Men satser på at det roer seg etterhvertSå kjipt at han gråtee så mye
Endte med det vi også:-DVi skal ha pizza etter MJ sitt ønske![]()
Oj det var sentSovnet rundt 3
Regner det hos dere ., kjiptHar vært på sopptur i regnet. Fant litt da![]()
Hvordan er formen?Jeg er ihvertfall klar for skravling siden jeg likevel er sengeliggende
Foreløpig har den hatt liten effekt. Men er nok bare utålmodig. Men redd den ikke funker innen mandag for jeg vil virkelig på jobb. Og skal levere LJ i bhg og.Ja,det må du! Håper antibiotika funker raskt!
Varer den lenge?Åååh jeg lider litt. Ikke helt i form merker jeg, burde ha blitt hjemme.
Hjemmelaget?Vurderte det. Ble pizza![]()
Har så lyst å komme meg ut selvAlltid godt å komme ut![]()
Ville vurdert å ta jan med ti manuell terapeut jeg. De har mer kompetannse på barnJa, er det. Men satser på at det roer seg etterhvert. Hadde en plan om å bli kvitt fødselsvekten til dåpen i oktober men tror jeg kan se langt etter det
![]()
Ja. Kroppen klarte ikke sovne før da. For vondt :/Oj det var sent