Tenker du vekt eller alder?Har hun blitt så stor allerede:-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du vekt eller alder?Har hun blitt så stor allerede:-O
Hvorfor det?Der ble frokost ødelagt
Kos deg daJeg vurderte det men jeg ble med![]()
Ja utrolig frustrerende:-/. Kjenner jeg har så behov for en skikkelig god tur nå spesielt siden bekkenet begynner å bra igjen men frister lite med lillebror som bare hyler i vognen eller hyler etter 15 min. Og storebror har ikke tålmodighet til å være i vognen han heller mer enn 10-15 min:-/Så frustrerende![]()
Hjelper det? Har gått til kiropraktor med begge mine pga ryggen. Føler det kan funke til tider men lillebror er somregel like urolig i både vogn og bilstol, skal absolutt ikke være der. Kan være i bilstolen en stund da om han først har sovnet og bilen er i bevegelseVi går hos manuellterapeut med È for hun holder hodet kun til en side, akkurat som storesøsteren.![]()
En aktiv gjeng. Godt de kan løpe i gymsalen. Og at de blir hentet om et kvarterStemmer det
Kos dere masse!
TakkLykke til![]()
Nei. Det som var så merkelig. Dette kom sånn helt plutseligHuff, gått med dette en stund du da?
Det er hanSnille mannfolk ♡
Håper bursdagen går greitGaaah! Kjenner at jeg ikke vil i bursdag til svigermor idag. Har vært en ganske turbulent uke. Men får bite i der sure eple å sette på ett smil
Taco?Hmmm lurer på hva vi skal ha til middag idag. Ingenting i hus og ikke noe som frister
Så gøy da. godt å komme seg ut daHar vært på sopptur i regnet. Fant litt da![]()
Moro med liv igjenSå detbra jobbet!
Hva gjør du i dag?God dag Kengu![]()
Samme som herHer blir det enkelt...hamburgere![]()
Så kjipt at han gråtee så myeBlir pizza her
Ble en veldig kjapp tur. Etter å ha brukt 30-40 min på å roe lillebror nok til å få han i vognen uten hylekonsert. Rakk akkurat å komme ut av butikken før hylingen begynte. Og jeg som hadde tenkt å prøve å gå en lenger tur siden han først sov for en gangs skyld. Men de svsbgerskapskiloene blir nok værende en god stund til
Får se hvordan det er her inneBlir det roligere tempo på deg fremover da?
Egentlig så viste jeg jo det...Mannen fikk kun turist visum til Norge sist så vi var tvunge til å reise dit om vi skulle få være sammen (han fikk ikke sett snuppa før hun var 5 uker utenom en dataskjerm).
Så veldig glad det ikke er sånn nå![]()
Jeg er ihvertfall klar for skravling siden jeg likevel er sengeliggendeFår se hvordan det er her inne