Skravletråd September

Prøver desperat å få kommet oss i butikken slik vi får middag idag men lillebror bare hyler bare jeg prøver å legge han i vognen. Storebror er superutålmodig for han vil ut. Hvordan dere alenemødre gjør det er ikke godt å si, her hadde jeg alldri kommet meg ut slike unger jeg får som bare hyler om de blir lagt i vogn eller bilstol
Hadde puttet den minste i bæretøy jeg

God dag Sara:D
Hva er deres planer idag?
Nå sitter jeg på skolen og passer det rommet der ungene spiser. Mens mannen holder stand i gymsalen og mora til kompisen vandrer mellom. Der det er mest unger

Klasseselskap for eldste og en kompis i klassen.

Her blir det enkelt...hamburgere:)
Blir pizza her:-)
Dra på butikken
Ble en veldig kjapp tur. Etter å ha brukt 30-40 min på å roe lillebror nok til å få han i vognen uten hylekonsert. Rakk akkurat å komme ut av butikken før hylingen begynte. Og jeg som hadde tenkt å prøve å gå en lenger tur siden han først sov for en gangs skyld. Men de svsbgerskapskiloene blir nok værende en god stund til

Ja, måtte vist det.. :/ mamma har vært hos meg også siden G han vært på jobb. Men nå er jeg bedre, mamma dratt hjem og mannen kommet hjem en tur :)
Hvordan er det med deg i dag?
Godt å høre at du er bedre ❤
Jeg er i samme form som igår. Om jeg ikke er noe bedre til imorgen må jeg ringe legen igjen på mandag. Håper bare antibiotikaen funker.

Prøver desperat å få kommet oss i butikken slik vi får middag idag men lillebror bare hyler bare jeg prøver å legge han i vognen. Storebror er superutålmodig for han vil ut. Hvordan dere alenemødre gjør det er ikke godt å si, her hadde jeg alldri kommet meg ut slike unger jeg får som bare hyler om de blir lagt i vogn eller bilstol
Håper dere kom dere avgårde:)

Nå sitter jeg på skolen og passer det rommet der ungene spiser. Mens mannen holder stand i gymsalen og mora til kompisen vandrer mellom. Der det er mest unger

Klasseselskap for eldste og en kompis i klassen.
Stemmer det:D
Kos dere masse!

Hvem? Barnevakten? Njaa i 60 åra :) kjempe hyggelig dame, vi var med de i New york. Da overasker de oss med billetter ut til frihetsgudinnen :o
Åja haha. Trodde det var en ungdom eller noe:p
Så hyggelig da :))

Ja håper det løsner helt snart, bekkenet mitt låste seg også helt så må selv til kiropraktor i tillegg og ble sykemeldt i 2 uker.
Er tøft å bli født, godt med mammakos da❤. Lillebror slår også til her i ny og ne:-). Men somregel når vi har besøk og kunne hatt masse hjelp:-P
Vi går hos manuellterapeut med È for hun holder hodet kun til en side, akkurat som storesøsteren. :)

Back
Topp