Skravletråd September

Mannfolk:p
Å gud så lekkert!
Ja nettopp.spurte en gang etter sommerferien hans og da ble jeg skikkelig nervøs når han svarer at ungen kommer da vel ikke på lenge? :o
Tar vel en stund å lage en vugge også da

Ja det er skikkelig fint, gleder meg til å bruke det ❤

Er syk. Så vil ikke ligge der inne når formen min er så dårlig. Gubben og lille LJ er på samme rom

Sånn og forstå.. du får ha god bedring da! Kjedelig å være syk..

Hva gjør dere i kveld ??
Utrolig dårlig tidspunkt men lager skillingsboller.
Får besøk imorgen av et vennepar og sist måtte vi kjøpe noe på Coop til å servere for orket ikke lage noe men vil helst ikke gjenta det igjen og de kommer tidlig så greit å få laget det ferdig :)

Sånn og forstå.. du får ha god bedring da! Kjedelig å være syk..
Tusen takk ❤ skjønner ikke idag åssen i alle dager jeg overlevde jobb igår selv om jeg ble sittende endel på vaktrommet. Var nødt til å være der, men følte mest for å legge meg ned i fosterstilling.

Godt dey ikke er ofte
Nei. Er forferdelig når man hyler ut av smerte hver gang man må svelge. Så godt det er sjelden. Men denne runden var så merkelig. Gikk bra tilnærmet frisk med litt sånn halsvondt til ekstremt dårlig og feber på knapp time...

Utrolig dårlig tidspunkt men lager skillingsboller.
Får besøk imorgen av et vennepar og sist måtte vi kjøpe noe på Coop til å servere for orket ikke lage noe men vil helst ikke gjenta det igjen og de kommer tidlig så greit å få laget det ferdig :)
Sender du over noen?

Nei. Er forferdelig når man hyler ut av smerte hver gang man må svelge. Så godt det er sjelden. Men denne runden var så merkelig. Gikk bra tilnærmet frisk med litt sånn halsvondt til ekstremt dårlig og feber på knapp time...
Streptokokker du har ?

Får håpe det
Jepp. Så alle mine planer og koselog familietid med jentungen blir avlyst :( måtte holde meg litt på avstand for henne (ikke susse eller la henne være oppi ansiktet mitt med hendeme i munnen f.eks) i helga.

Håper du snart er bedre

Tusen takk ❤ skjønner ikke idag åssen i alle dager jeg overlevde jobb igår selv om jeg ble sittende endel på vaktrommet. Var nødt til å være der, men følte mest for å legge meg ned i fosterstilling.

Presset deg gjennom en arbeidsdag og? :O
Du får ta det med ro i helgen, satse på å bli frisk til mandag :)

Back
Topp