God natt jenter![]()
God nattGod natt damer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt jenter![]()
Føler jeg har klær nok til 10 ja. En salig blanding av mine, hans og sengetøy, håndklær og bøker (!). Pluss alt som egentlig ikke har en plass blir slengt oppå der. Fikk rydda gulvet da. Lagt unna no sengetøy.Er dere 3 eller 10?
Så mye klær! Skjønner du ikke helt vet hvor du skal starte
Ikke i antall, men i kapasitet. Både for ungene og for oss som må følge dem.Har du maksgrense på aktiviteter?
Et du våken om en halvtime og tar skjermdump av statistikken? Jeg r under dyna og trøtt....Får sitte oppe jeg da![]()
Prøver på detEt du våken om en halvtime og tar skjermdump av statistikken? Jeg r under dyna og trøtt....
Nei, av dennePrøver på detbilde av topplista liksom ?
Jepp det fikser jegNei, av denne![]()
Tamara utfordret oss til 6000 innlegg i morgen, så vi må vite hvor vi begynner for å vite hvordan vi ligger an.
Skjønner deg godt. Boden er på loftet så vi vil helst ikke gå opp dit med alt for er uten heis også typisk nokJeg forelsket meg i fargen med en gangOg angrer ikke et sekund
Ja den tar jo plass i leiligheten og er som deg, liker å ha plass
.. Derfor vi har den i boden pakket i plast
![]()
Dere får gå igjenom og gi bort eller kaste alt dere ikke brukes ogsåFøler jeg har klær nok til 10 ja. En salig blanding av mine, hans og sengetøy, håndklær og bøker (!). Pluss alt som egentlig ikke har en plass blir slengt oppå der. Fikk rydda gulvet da. Lagt unna no sengetøy.
Uff stakkars degTrodde det bare var vondt i halsen. Forbigående
Nå er jeg på det punktet hvor jeg ikke klarer å gå mer enn absolutt nødvendig. Holder meg på kontoret nå mens jeg venter på siste jeg må gjøre før vi stenger
Du får si det til deNoe annet hadde vel hvert rart vil jeg tro, men folk må slutte å flytte herifra til Göteborg![]()
Yes det gjorde viFikk du bestilt hotell?
Vae budrunde på mamma sitt husVeldig. Hva byr du på
God natt og sov godtGod natt jenter![]()
Så bra.Jepp det fikser jeg
Sover vel nå du daFår sitte oppe jeg da![]()
Var da ikke så mye det derFøler jeg har klær nok til 10 ja. En salig blanding av mine, hans og sengetøy, håndklær og bøker (!). Pluss alt som egentlig ikke har en plass blir slengt oppå der. Fikk rydda gulvet da. Lagt unna no sengetøy.