Skravletråd August 2016

Da våkna ho ja.. Er noe snodig på gang for tida altså. Sover veldig stykkevis og delt nå
 
Fryktelig slitsomt altså:p Burde egentlig strikka litt, siden jeg har lyst til å lage en liten gave til en som ventes født om to mnd.
Ja, ender ofte opp med at jeg føler jeg ikke fikk gjort noe av det jeg ville :p Åh, så koselig! Lære meg å strikke er en av tingene jeg alltid har lyst til, men aldri gjør.
 
Ja, ender ofte opp med at jeg føler jeg ikke fikk gjort noe av det jeg ville :p Åh, så koselig! Lære meg å strikke er en av tingene jeg alltid har lyst til, men aldri gjør.
Det syns jeg du skal lære deg:) er en fin hobby å ha. og man kan som regel se på tv og strikke samtidig, selvom min kjære ofte sier at jeg ikke følger nok med på filmen om jeg strikker samtidig:p
 
Det syns jeg du skal lære deg:) er en fin hobby å ha. og man kan som regel se på tv og strikke samtidig, selvom min kjære ofte sier at jeg ikke følger nok med på filmen om jeg strikker samtidig:p
Ja, jeg får vel bare gjøre det! Hvis ikke så blir det bare med tanken. Haha, jeg sitter gjerne på data eller noe samtidig som film, så kjære blir nok fornøyd om jeg strikker i steden :p
 
i natt satt jeg hos ho i over en time før ho slutta å rope og kaste seg rundt i senga. først da ville ho ta puppen og sovne. blir litt sliten av at ho stadig endrer søvnmønster for tida.
Jeg fikk bare en 3-4 timer i natt selv (og så full dag på jobb).
Enten var det frøkna, eller så var det lille U
 
Ja, jeg får vel bare gjøre det! Hvis ikke så blir det bare med tanken. Haha, jeg sitter gjerne på data eller noe samtidig som film, så kjære blir nok fornøyd om jeg strikker i steden :p
hehe. jeg også er fæl på å måtte ha noe i henda når vi ser film. så når jeg oppdaga strikking ble det litt bedre i hvert fall.
 
Back
Topp