August 2016

da var uttaket over :) 9 egg fikk de ut, så får vi håpe det er noen gode egg som vil bli befruktet ;)
venter i spenning på tlf i morgen etter kl 12..............

7 dpo idag.. Zzz :P

Og så lenge var flink-pige-skal-ikke-teste-før-12dpo :P 7 dpo og første test tatt. Men greit å se at det fortsatt er strek etter eggløsningssprøyten. For den er for sterk for å være babystrek ;)

ImageUploadedByBV Forum1472582266.624579.jpg

ImageUploadedByBV Forum1472582274.477689.jpg

Kun 2 av 7 som er med videre etter uttaket i går. Kjenner jeg er veldig urolig for det.

Krysser fingrene...
Viss det er noen trøst, var det to befruktede hos oss også, og begge ble satt inn!
Liten trøst er det jo :) De sa i går at de kom til å sette inn kun ett, men om begge overlever det neste døgnet, så vil jeg ha inn begge kjenner jeg.. Kan jeg spørre om det tro? Og er det vanlig å blø mye dagen etter?

Liten trøst er det jo :) De sa i går at de kom til å sette inn kun ett, men om begge overlever det neste døgnet, så vil jeg ha inn begge kjenner jeg.. Kan jeg spørre om det tro? Og er det vanlig å blø mye dagen etter?
Jeg blødde en del etter mitt andre uttak. De har jo vært inni der med nål og pirka, så blod er vanlig. Om du fortsatt blør i morgen kan du jo spørre :)

Du kan jo spørre om å få sette inn 2 egg også. Altså, om du ikke spør så får du hvertfall ikke svar ;) Kanskje de syns du skal få to likevel.
Men vær forberedt på å bare få inn ett siden det var det de sa. Og ett er bedre enn ingen :) lykke til!

Jeg spurte om å sette inn to og de var åpne for det. Men siden dette er mitt tredje innsett så tror jeg at de er mer villige.

Håpe og krysser fingrene for at begge overlever til innsett. Jeg endte bare med to egg sist og de to førte til at jeg ble gravid to ganger.

Da fikk jeg endelig svar på hvor mange egg det ble. 1 blastocyst ble satt inn, og 6 blastocyster ligger å koser seg i fryseren!! Det MÅ jo bare bli baby av en av de!! :)

Herregud så bra! :D
Nå skal det bli baby ja :)

Back
Topp