Javeeel folkens!! Da var jeg rugerhvor mange rugere er vi her inne nå?? 3, 4??
![]()
![]()
Yay! Gattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Javeeel folkens!! Da var jeg rugerhvor mange rugere er vi her inne nå?? 3, 4??
![]()
![]()
Spennende!Javeeel folkens!! Da var jeg rugerhvor mange rugere er vi her inne nå?? 3, 4??
![]()
![]()
da var uttaket over9 egg fikk de ut, så får vi håpe det er noen gode egg som vil bli befruktet
venter i spenning på tlf i morgen etter kl 12..............
da var uttaket over9 egg fikk de ut, så får vi håpe det er noen gode egg som vil bli befruktet
Her er ett stykk rugekasseJaveeel folkens!! Da var jeg rugerhvor mange rugere er vi her inne nå?? 3, 4??
![]()
![]()
Såå bra resultat!!! ❤❤ krysser fingre for positiv tlf i morgen!!da var uttaket over9 egg fikk de ut, så får vi håpe det er noen gode egg som vil bli befruktet
![]()
Ååå.. Venter spent med degda var uttaket over9 egg fikk de ut, så får vi håpe det er noen gode egg som vil bli befruktet
Kun 2 av 7 som er med videre etter uttaket i går. Kjenner jeg er veldig urolig for det.
Liten trøst er det joKrysser fingrene...
Viss det er noen trøst, var det to befruktede hos oss også, og begge ble satt inn!
Jeg blødde en del etter mitt andre uttak. De har jo vært inni der med nål og pirka, så blod er vanlig. Om du fortsatt blør i morgen kan du jo spørreLiten trøst er det joDe sa i går at de kom til å sette inn kun ett, men om begge overlever det neste døgnet, så vil jeg ha inn begge kjenner jeg.. Kan jeg spørre om det tro? Og er det vanlig å blø mye dagen etter?
Liten trøst er det joDe sa i går at de kom til å sette inn kun ett, men om begge overlever det neste døgnet, så vil jeg ha inn begge kjenner jeg.. Kan jeg spørre om det tro? Og er det vanlig å blø mye dagen etter?
Da fikk jeg endelig svar på hvor mange egg det ble. 1 blastocyst ble satt inn, og 6 blastocyster ligger å koser seg i fryseren!! Det MÅ jo bare bli baby av en av de!!![]()
Da fikk jeg endelig svar på hvor mange egg det ble. 1 blastocyst ble satt inn, og 6 blastocyster ligger å koser seg i fryseren!! Det MÅ jo bare bli baby av en av de!!![]()