Skriker når vi leverer. Men de sier det går supertHvordan går det i barnehagen nå?
Idag når mannen henta hadde hun smilt, gårt bort til han og fått en klem. Men så hadde hun bare gått videre og lekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skriker når vi leverer. Men de sier det går supertHvordan går det i barnehagen nå?
Takk takkMasse lykke til med alt
24.00 vet vi satser jeg påNår får dere vite om det blir streik eller ikke?
Åh då bra vin har kommet inn i det da.)Skriker når vi leverer. Men de sier det går supertsover 1 time der. Skulle ønske hun sov lengre, men bedre enn ingenting.
Idag når mannen henta hadde hun smilt, gårt bort til han og fått en klem. Men så hadde hun bare gått videre og lekt![]()
Det er egentlig min også selv om hun kommer til å være en av de yngste når hun starterHun er klar som et egg....
Så forresten bilde av pannebånd . Då nusselig <3Skriker når vi leverer. Men de sier det går supertsover 1 time der. Skulle ønske hun sov lengre, men bedre enn ingenting.
Idag når mannen henta hadde hun smilt, gårt bort til han og fått en klem. Men så hadde hun bare gått videre og lekt![]()
Kommer an på hvordan jeg føler meg i morgen tidlig, men slik som jeg er nå så regner jeg nesten med detTakk takkdu blir hjemme imorgen og?
Har ikke hørt noe om de evt blir tatt ut i streik her heller. Skal alle private streike om det blir eller?24.00 vet vi satser jeg på
Nei tror ikke det . Leste få barnehager ville bli berørt, men vet ikke. Her blir såpass mange tatt ut at de kan ikke holde åpentHar ikke hørt noe om de evt blir tatt ut i streik her heller. Skal alle private streike om det blir eller?
Ja. Fra og med neste uke blir det fulle dager o bhgÅh då bra vin har kommet inn i det da.)![]()
Regna med du så det i feeden herSå forresten bilde av pannebånd . Då nusselig <3
Godt hun kom inn i detJa. Fra og med neste uke blir det fulle dager o bhg![]()
Regner med du blir hjemme daKommer an på hvordan jeg føler meg i morgen tidlig, men slik som jeg er nå så regner jeg nesten med det
Regner med at vi får beskjed om det blir aktueltNei tror ikke det . Leste få barnehager ville bli berørt, men vet ikke. Her blir såpass mange tatt ut at de kan ikke holde åpent
Håper du får ei fin nattDa tror jeg at jeg tar kvelden
StemmerRegna med du så det i feeden herregner med å få laga underlaget ferdig imorgen kveld
![]()
Her sendte de ut felles mld på ons om fare for streikRegner med at vi får beskjed om det blir aktuelt
Håper bare hun ikke skriker når hun blir levert etterhvertGodt hun kom inn i det![]()
God nattDa tror jeg at jeg tar kvelden