Dutchy
Glad i forumet
Skikkelig fjortiser filmHva er det? Haha fikk akkurat melding om jeg så på det eller ei
Hvordan går det med deg? Ikkje meir blod?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig fjortiser filmHva er det? Haha fikk akkurat melding om jeg så på det eller ei
Jo mere blodSkikkelig fjortiser film![]()
Hvordan går det med deg? Ikkje meir blod?
HuffaJo mere blodmen ingen smerter .... Vanskelig å være positiv, ser ikke helt hvordan dette skal gå bra
![]()
Geez.. når en holder på å gråte av å se på the sisterhood of the travelling pants er en virkelig påvirka av hormoner, ikkje sant?

Godt at du har en ''situasjon'' å skylde det på altså!Jeg satt og gråt mens jeg så på "Believe" (Justin Bieber "doku").. Altså.. Nei. Det skal ikke gå ann.
For ordensskyld: den gikk på TV og jeg var for lat til å finne noe annet å glo på![]()
Haha! Ja..Godt at du har en ''situasjon'' å skylde det på altså!![]()
Usj.Jo mere blodmen ingen smerter .... Vanskelig å være positiv, ser ikke helt hvordan dette skal gå bra
![]()
Får se.. Føler de ikke bryr seg uansett når det er så tidligHuffaLegen i morgen?
Åh du er gravid, du blør men kjenner ingen smerter. Dei bør ta deg på alvor!Får se.. Føler de ikke bryr seg uansett når det er så tidlig
Tror det varierer veldig, en venninne som er gravid nå hadde også blødning tidlig, hun fikk UL og greier. Det skader ikke å spørre i hvert fall!Får se.. Føler de ikke bryr seg uansett når det er så tidlig
Får se ila noen dager hvordan det blirTror det varierer veldig, en venninne som er gravid nå hadde også blødning tidlig, hun fikk UL og greier. Det skader ikke å spørre i hvert fall!
Åh god bedring! Kan være litt godt og, masse kos når dei er vanligvis i full fartBlir en rolig dag i dag her. Ligger nå på sofaen med en febersyk unge oppå meg..
Tusen takk! Og det er veldig sant! Bare synd jeg må gi litt av kosen over til pappaen da jeg har noe jobb som må være ferdig til onsdag.. Men fikk meg en god dose i morges. Nå sitter jeg faktisk på legekontoret og venter på time. Kjenner jeg er overraskende spent!Åh god bedring! Kan være litt godt og, masse kos når dei er vanligvis i full fart![]()
Skal bestille det jeg også. Men vet ikke om jeg skal vente til etter legetimen?Lurer på om eg skal bestille jordmor time eg... Kanskje like greit å ha ho med i alt..