Skravletråd <3

Geez.. når en holder på å gråte av å se på the sisterhood of the travelling pants er en virkelig påvirka av hormoner, ikkje sant?

Jeg satt og gråt mens jeg så på "Believe" (Justin Bieber "doku").. Altså.. Nei. Det skal ikke gå ann.

For ordensskyld: den gikk på TV og jeg var for lat til å finne noe annet å glo på :laughing002

Tror det varierer veldig, en venninne som er gravid nå hadde også blødning tidlig, hun fikk UL og greier. Det skader ikke å spørre i hvert fall!
Får se ila noen dager hvordan det blir:) sterkere strek idag enn igår

Blir en rolig dag i dag her. Ligger nå på sofaen med en febersyk unge oppå meg..

Åh god bedring! Kan være litt godt og, masse kos når dei er vanligvis i full fart ;)
Tusen takk! Og det er veldig sant! Bare synd jeg må gi litt av kosen over til pappaen da jeg har noe jobb som må være ferdig til onsdag.. Men fikk meg en god dose i morges. Nå sitter jeg faktisk på legekontoret og venter på time. Kjenner jeg er overraskende spent! :)

Tok buss med ungene til skule/bhg i dag, hentet sykkelen min på jobb, tok blodprøve hos lege (jern kontroll) og syklet heim (oppover bakke), luftet hunden og nå er eg svett og sliten!

Har ordnet med legetime nå :) 3 oktober! Da er jeg 9+2.

Lurer på om eg skal bestille jordmor time eg... Kanskje like greit å ha ho med i alt..
Skal bestille det jeg også. Men vet ikke om jeg skal vente til etter legetimen? :confused: Samtidig er det greit å være tidlig ute. Hvert fall her! I forrige svangerskap så tok det 10 uker før hun hadde ledig time liksom... Og jeg vil være sikker på at jeg får hun jeg hadde i første svangerskap. Åh, vanskelig å vite hva man skal gjøre, selv i 2.svangerskap :P

Ha! Hadde fortsatt nummeret hennes etter i fjor, da vi sendte en del meldinger, så har bare sendt ho en ny melding, forklart det litt og at eg kan gjerne tenke meg en time før TUL med ho, bare for å prate litt om ting og tang :)

Back
Topp