Dutchy
Glad i forumet
Oh yes! Eg lukter alt mulig rart!Brakk meg skikkelig av lukta fra oppvaskmaskinen (brunsaus fra i går)... Noen andre som er i overkant sensitive på lukt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes! Eg lukter alt mulig rart!Brakk meg skikkelig av lukta fra oppvaskmaskinen (brunsaus fra i går)... Noen andre som er i overkant sensitive på lukt?

Hahaha nå lo jeg godtSatt på "syklubb" hos ei venninne i dag og ble skikkelig ubekvem for jeg syntes det luktet så tåfis av føttene mine.. Prøvde liksom å sette meg lengst bort fra de andre jentene.. Krølle føttene under meg etc. Ble så ille at jeg gikk på badet for å lukte på sokkene, for det var jo ei skikkelig eim!!men der var det ingen lukt å spore.. Så når jeg satt meg ned igjen, så la jeg merke til en liten bolle med ostepop, et par meter unna der jeg satt
Her hadde jeg altså forvekslet lukten av ostepop med tåfis, og luktet den så sterkt at jeg vurderte å spørre verten om ferske sokker (på tross av at de var tatt på et par timer tidligere)
Jeg elsker ostepop. Men nå vet jeg jaggu ikke lenger![]()
ÅhTror det går til helvette herbegynt å blø
Uff...høres ikke bra utTror det går til helvette herbegynt å blø
Å nei! Er det mye?Tror det går til helvette herbegynt å blø
Nei var lyse rødt/rosa så ble det rødt en times tid så ble det lyserød/rosa igjen og nå tror jeg kanskje at det gir seg..Å nei! Er det mye?![]()
Nei prøver å være positiv men ikke lett as!Det trenger jo ikke å være noe farlig! Krysser fingre og tær for at det ikke blir mer!
Krysser fingrene for deg!Nei prøver å være positiv men ikke lett as!
Håper det gir seg kjapt, og at det er ufarlig.Tror det går til helvette herbegynt å blø
Skjønner at du blir redd og engstelig, men prøv å slappe av og stole på kroppen. Litt blod og rosa utflod trenger ikke bety noen ting. Krysser fingrene for degTror kanskje blødningen har gitt seg så får håpe spira klorer seg fast<3
Hva er det? Haha fikk akkurat melding om jeg så på det eller eiGeez.. når en holder på å gråte av å se på the sisterhood of the travelling pants er en virkelig påvirka av hormoner, ikkje sant?