Skravletråd <3

Satt på "syklubb" hos ei venninne i dag og ble skikkelig ubekvem for jeg syntes det luktet så tåfis av føttene mine.. Prøvde liksom å sette meg lengst bort fra de andre jentene.. Krølle føttene under meg etc. Ble så ille at jeg gikk på badet for å lukte på sokkene, for det var jo ei skikkelig eim!!:oops: men der var det ingen lukt å spore.. Så når jeg satt meg ned igjen, så la jeg merke til en liten bolle med ostepop, et par meter unna der jeg satt o_O Her hadde jeg altså forvekslet lukten av ostepop med tåfis, og luktet den så sterkt at jeg vurderte å spørre verten om ferske sokker (på tross av at de var tatt på et par timer tidligere) :knegg:

Jeg elsker ostepop. Men nå vet jeg jaggu ikke lenger :dance008

Satt på "syklubb" hos ei venninne i dag og ble skikkelig ubekvem for jeg syntes det luktet så tåfis av føttene mine.. Prøvde liksom å sette meg lengst bort fra de andre jentene.. Krølle føttene under meg etc. Ble så ille at jeg gikk på badet for å lukte på sokkene, for det var jo ei skikkelig eim!!:oops: men der var det ingen lukt å spore.. Så når jeg satt meg ned igjen, så la jeg merke til en liten bolle med ostepop, et par meter unna der jeg satt o_O Her hadde jeg altså forvekslet lukten av ostepop med tåfis, og luktet den så sterkt at jeg vurderte å spørre verten om ferske sokker (på tross av at de var tatt på et par timer tidligere) :knegg:

Jeg elsker ostepop. Men nå vet jeg jaggu ikke lenger :dance008
Hahaha nå lo jeg godt :p

Hahahaha herlig Kanelstang!!

Hadde noko likt på jobb. Holde på å mate en bruker graut og den luktet annerledes. Som det var vaniljesukker opp i. Så er lukte på det og spurte han om det smakte annerledes fordi Eg syns det luktet annerledes. Neida, grauten var like god som vanlig. Så... da slå meg det at det var bare meg og min über super luktesans :P

Haha! Noe av det første som gjorde at jeg fikk litt mistanke om at jeg var gravid var faktisk at det landet et helikopter utenfor der jeg jobber, og jeg syntes det luktet så innmari gass, sånn skikkelig propanlukt i stedet for flybensin. Kommenterte det til kollegaen min, som ikke syntes det luktet gass i det hele tatt. Først litt senere husket jeg at det var akkurat sånn helikopter luktet sist jeg var gravid!

Det trenger jo ikke å være noe farlig! Krysser fingre og tær for at det ikke blir mer!

Tror kanskje blødningen har gitt seg så får håpe spira klorer seg fast :( <3

Tror kanskje blødningen har gitt seg så får håpe spira klorer seg fast :( <3
Skjønner at du blir redd og engstelig, men prøv å slappe av og stole på kroppen. Litt blod og rosa utflod trenger ikke bety noen ting. Krysser fingrene for deg ❤️

Geez.. når en holder på å gråte av å se på the sisterhood of the travelling pants er en virkelig påvirka av hormoner, ikkje sant?

Geez.. når en holder på å gråte av å se på the sisterhood of the travelling pants er en virkelig påvirka av hormoner, ikkje sant?
Hva er det? Haha fikk akkurat melding om jeg så på det eller ei

Back
Topp