Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må bare gønne på! Jeg vil ha denne jobben, så jeg har ikke noe valg....Men kjære vene! For en situasjon du er i da! Håper virkelig det ordner seg med jobben din og at du får forlenga til du skal ut i perm iallfall! Hva skal du gjøre? Har du tenkt å si det til sjefen din?
VEL FORTJENT!Jeg har akkurat vært på jobb i elleve timer, så nå er jeg gåen! Skal ligge på sofaen og sløve resten av kvelden![]()
Hva slags jobb er det? Krysser fingrene for deg at du får snart meir energi!4+6 i dag og er så sykt trøtt og fryser hele tiden! Sjefen tok meg til side i går og sa "Det er nå du må vise hva du er god for, hvis du vil ha denne jobben - og september og oktober er de viktigste månedene her hos oss". Vikariatet mitt går ut 31/12, men håper å få jobben fast. Men truuuu hvordan dagene og prestasjonene blir når jeg er så syyykt trøtt....![]()
Gjer det!Jeg har akkurat vært på jobb i elleve timer, så nå er jeg gåen! Skal ligge på sofaen og sløve resten av kvelden![]()
Så gøy!!Jeg meldte meg på dansing (hiphop) tidligere i sommer. Ikke helt gjennomtenkt ifht graviditeten altsåAkkurat kommet hjem fra første time...det var slit, men gud så gøy! Håper jeg orker det videre framover og
![]()
Forrige svangerskap hadde jeg det sånn hele 1. trimester. Helt normalt!Flere som har/hadde litt sånn mensen følelse? Håper det bare er livmora som jobber pga baby å ikke SA
Huff, så nervepirrende. Hva slags undersøkelse er det snakk om?Har det flere ganger om dagen, har hatt det alle ganger egentlig. Skikkelig murring.
Venter på tlf fra faren min, han hadde undersøkelse på sjukehuset og skulle få svar neste veke, ble han ringt i går av legen mens han ikkje var heime og det har ikkje blitt lagt igjen en beskjed, så nå skal han ringe i dag.. Er spent. Liker det ikkje.
Godt å høre .. Blir fort av den nervøse typen heheForrige svangerskap hadde jeg det sånn hele 1. trimester. Helt normalt!
Huff, så nervepirrende. Hva slags undersøkelse er det snakk om?
Helt normaltFlere som har/hadde litt sånn mensen følelse? Håper det bare er livmora som jobber pga baby å ikke SA
Det var en scan fra nyrene, urinveier og prostata. Mange med kreft på den siden av familien så var ganske redd. Heldigvis er det ikkje det. Alvorlig forstørret prostata og cyster på nyrene. Datteren vår døde pga polycystiske nyrer.. så nå blir det videre undersøkelser hos spesialist.Forrige svangerskap hadde jeg det sånn hele 1. trimester. Helt normalt!
Huff, så nervepirrende. Hva slags undersøkelse er det snakk om?
Helt vanlig. Forrige gang hadde jeg vondt både i starten og slutten av svangerskapet.Flere som har/hadde litt sånn mensen følelse? Håper det bare er livmora som jobber pga baby å ikke SA
Usj ja...har et bleiebarn hjemme, og akkurat idag måtte mannen ta det, han mente den var tilnærmet luktfri, men nesen min mente noe annet... Har ikke vært et problem før nå, men tror nok at mannen må skifte bleier framover jaBrakk meg skikkelig av lukta fra oppvaskmaskinen (brunsaus fra i går)... Noen andre som er i overkant sensitive på lukt?
Dere har jammen fått god luktesans! Husker jeg hadde det sist, men tror ikke det var før rundt uke 6-7. Har også bleiebarn og er veldig glad for at pappaen skal ut i permisjon snartUsj ja...har et bleiebarn hjemme, og akkurat idag måtte mannen ta det, han mente den var tilnærmet luktfri, men nesen min mente noe annet... Har ikke vært et problem før nå, men tror nok at mannen må skifte bleier framover ja![]()