Skravletråd <3

Jeg har akkurat vært på jobb i elleve timer, så nå er jeg gåen! Skal ligge på sofaen og sløve resten av kvelden :D

Men kjære vene! For en situasjon du er i da! Håper virkelig det ordner seg med jobben din og at du får forlenga til du skal ut i perm iallfall! Hva skal du gjøre? Har du tenkt å si det til sjefen din?
Jeg må bare gønne på! Jeg vil ha denne jobben, så jeg har ikke noe valg.... :(

4+6 i dag og er så sykt trøtt og fryser hele tiden! Sjefen tok meg til side i går og sa "Det er nå du må vise hva du er god for, hvis du vil ha denne jobben - og september og oktober er de viktigste månedene her hos oss". Vikariatet mitt går ut 31/12, men håper å få jobben fast. Men truuuu hvordan dagene og prestasjonene blir når jeg er så syyykt trøtt.... :(
Hva slags jobb er det? Krysser fingrene for deg at du får snart meir energi!

Jeg meldte meg på dansing (hiphop) tidligere i sommer. Ikke helt gjennomtenkt ifht graviditeten altså ;) Akkurat kommet hjem fra første time...det var slit, men gud så gøy! Håper jeg orker det videre framover og :)

Flere som har/hadde litt sånn mensen følelse? Håper det bare er livmora som jobber pga baby å ikke SA

Har det flere ganger om dagen, har hatt det alle ganger egentlig. Skikkelig murring.

Venter på tlf fra faren min, han hadde undersøkelse på sjukehuset og skulle få svar neste veke, ble han ringt i går av legen mens han ikkje var heime og det har ikkje blitt lagt igjen en beskjed, så nå skal han ringe i dag.. Er spent. Liker det ikkje.

Flere som har/hadde litt sånn mensen følelse? Håper det bare er livmora som jobber pga baby å ikke SA
Forrige svangerskap hadde jeg det sånn hele 1. trimester. Helt normalt! :)

Har det flere ganger om dagen, har hatt det alle ganger egentlig. Skikkelig murring.

Venter på tlf fra faren min, han hadde undersøkelse på sjukehuset og skulle få svar neste veke, ble han ringt i går av legen mens han ikkje var heime og det har ikkje blitt lagt igjen en beskjed, så nå skal han ringe i dag.. Er spent. Liker det ikkje.
Huff, så nervepirrende. Hva slags undersøkelse er det snakk om?

Sitter og ser jordmødrene på NRK (på nett), og sutrer som bare det!! Haha! Spesielt S1E6, når pappaen får klippe navlestrengen på trillingene... de hadde nemlig "juksa litt" fordi de ble tatt ved KS, så han klippa liksom bare litt i det som allerede lå der.. Da ble fontenen skrudd på for fullt! Om ikke dere har sett serien så anbefales den på det sterkeste <3 :-*

Godt å høre .. Blir fort av den nervøse typen hehe

Helt normalt :) hadde så mye murring i mitt første svangerskap at jeg gikk til legen fordi jeg trodde jeg hadde urinveisinfeksjon eller noe, også viste det seg at jeg ikke var syk, men gravid!

Det var en scan fra nyrene, urinveier og prostata. Mange med kreft på den siden av familien så var ganske redd. Heldigvis er det ikkje det. Alvorlig forstørret prostata og cyster på nyrene. Datteren vår døde pga polycystiske nyrer.. så nå blir det videre undersøkelser hos spesialist.

Ut på tur i lunsjen. 3km på 40 min, veldig fornøyd :-) å så 20 min på å spise maten min etterpå. Gikk helt etter planen det.
Så glad at vi har mulighet til en time matpause :-)

Brakk meg skikkelig av lukta fra oppvaskmaskinen (brunsaus fra i går)... Noen andre som er i overkant sensitive på lukt?

Brakk meg skikkelig av lukta fra oppvaskmaskinen (brunsaus fra i går)... Noen andre som er i overkant sensitive på lukt?
Usj ja...har et bleiebarn hjemme, og akkurat idag måtte mannen ta det, han mente den var tilnærmet luktfri, men nesen min mente noe annet... Har ikke vært et problem før nå, men tror nok at mannen må skifte bleier framover ja :)

Usj ja...har et bleiebarn hjemme, og akkurat idag måtte mannen ta det, han mente den var tilnærmet luktfri, men nesen min mente noe annet... Har ikke vært et problem før nå, men tror nok at mannen må skifte bleier framover ja :)
Dere har jammen fått god luktesans! Husker jeg hadde det sist, men tror ikke det var før rundt uke 6-7. Har også bleiebarn og er veldig glad for at pappaen skal ut i permisjon snart:)

Koser meg med brus, tente lys og ser Mothers Day!

Back
Topp