Renselse

Gullis!

Elsker forumet
Hadde glemt den forferdelige renselsen. Flere som blør mye? Er på dag 10, husker ikke at det var så mye sist. Er ikke bekymret for at noe er galt, bare utrolig lei av den☺️☺️☺️

Hadde glemt den forferdelige renselsen. Flere som blør mye? Er på dag 10, husker ikke at det var så mye sist. Er ikke bekymret for at noe er galt, bare utrolig lei av den☺️☺️☺️
Hadde typ normal mens mengde med Nr 1, Kjempeblødninger med Nr 2, og nesten ingen ting nå med Nr 3. Dag 10 nå, og klarer meg med truseinnlegg. Tror det meste er normalt, men ring føden hvis du er i tvil. De skal vel svare på spørsmål, og hjelpe frem til baby er 6 uker? :)

Kontakt føden, jeg er på dag 11 og blør fortsatt og fortsatt etterrier, så jeg ringte føden og imorgen så må jeg inn igjen for utskrapning...

Lurer på om det er skorpen som blør nå, for hadde ingenting i går eller forigårs. Gir det noen dager til, har ingen smerter eller ubehag.

Uke 5 etter fødsel i dag, blør fremdeles i etapper, noen ganger ingenting, andre ganger med smerter og blødninger.. Skal på kontroll om 2 uker, håper alt er ferdig og i orden til da!

Er på dag 11 her og har innimellom helt friskt og til tider mye blod:o Men så kan det plutselig gi seg og være "gammelt" igjen. Må gå med bind hele tiden. Fra ca når er det en ikke skal ha friskt blod og ondter lenger?

Er på dag 11 her og har innimellom helt friskt og til tider mye blod:o Men så kan det plutselig gi seg og være "gammelt" igjen. Må gå med bind hele tiden. Fra ca når er det en ikke skal ha friskt blod og ondter lenger?
Snart håper jeg! Har heldigvis ikke ondter hele tiden lengre, så gradvis om kanskje et par uker? Pluss minus, alt ettersom hvor lenge som siden det er siden fødsel?

Er på dag 7 og blør ganske så mye ja. Ble litt betrygget når du sa at du også gjør det.... Føler alle sier at de blør så lite etter en ukes tid. Her var det lite på dag 4 og 5. Og mye på dag 6 og 7 foreløpig :o kjenner du vondt ennå?

Er på dag 7 og blør ganske så mye ja. Ble litt betrygget når du sa at du også gjør det.... Føler alle sier at de blør så lite etter en ukes tid. Her var det lite på dag 4 og 5. Og mye på dag 6 og 7 foreløpig :o kjenner du vondt ennå?
Jeg får vondter innimellom både på innsiden og litt etterrier. Ikke sånn at jeg må ta smertestillende, men kvepper til av og til. Er ganske merkelig for blødningene varierer ikke bare fra dag til dag, men kan variere fra time til timeo_O

Godt det er flere, tenker at normalen virkelig er et vidt begrep-og at det meste er innenfor normalen. Det hjelper hvertfall ikke å google☺️☺️☺️

Godt det er flere, tenker at normalen virkelig er et vidt begrep-og at det meste er innenfor normalen. Det hjelper hvertfall ikke å google☺️☺️☺️
Det er ikke tull en gang...googlet det og der sto det at blødningen skulle være kraftig dag 1 og 2. Så avta og bli mindre og mindre. Kunne komme en større blødning dag 10-12. Sto ingenting om at det plutselig kunne komme større blødning på dag 6-7. Fikk litt panikk og trodde det var noe galt....godt å høre at det er likt for andre også :)

Det er ikke tull en gang...googlet det og der sto det at blødningen skulle være kraftig dag 1 og 2. Så avta og bli mindre og mindre. Kunne komme en større blødning dag 10-12. Sto ingenting om at det plutselig kunne komme større blødning på dag 6-7. Fikk litt panikk og trodde det var noe galt....godt å høre at det er likt for andre også :)

Google burde ikke være noens venn, men den er så lett tilgjengelig og mye brukt så folk tror desverre at den er pålitelig ;)

Sist var jeg ferdig med alt på kort tid - skjønte ikke hva alle andre snakket om. Renselsen var over på kort tid. Kunne ha sex etter kort tid (10 dager) og etter 21 dager kom første mens! Kroppen føltes som en klokke og etter min mening er 6 ukers kontrollen en vits når man tydelig trenger den før 4 uker :p

Vi er så forskjellige alle sammen, ta det litt som det kommer men virker ting "feil/galt" så kontakt lege!

Må nesten le litt, var akkurat slik her også. Fikk panikk når jeg googlet samme svar som deg☺️

Helt normalt å blø mer på dag 10-12 ca.. Jeg har begynt å blø mer i dag, er på dag 9.

Men har vært lite ellers.

Skjønner ingenting av denne renselsen jeg! Virker som at jeg blør litt annenhver dag. Noen ganger friskt blod,andre ganger mer som "gammel mens". Noen dager blør jeg ingenting, andre ganger kun på kvelden, noen ganger litt nå og da. Merkelige greier :p Er på dag 17 her!

Skjønner ingenting av denne renselsen jeg! Virker som at jeg blør litt annenhver dag. Noen ganger friskt blod,andre ganger mer som "gammel mens". Noen dager blør jeg ingenting, andre ganger kun på kvelden, noen ganger litt nå og da. Merkelige greier :p Er på dag 17 her!

Akkurat slik her også! Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at nå er jeg ferdig, men så neida-var visst ikke det.

Back
Topp