Renselse

Her og! Snuppa er 2 uker og her kommer det enda... Annenhver dag friskt og gammelt her!
Vil bli ferdig!!

Her er d enda også litt av og på, forsåvidt lite, 26 dager siden fødsel:)

Hvordan er det med folk nå? Dag 12 her og fortsatt blødninger..

Når jeg blødde like kraftig på dag 11 og hadde mensensmerter så ante jeg fare. Inn til sykehuset og operasjon dagen etterpå for å skrape ut restene :/
Ble operert forrige fredag og nå har jeg bare litt blodig utflod :)

Når jeg blødde like kraftig på dag 11 og hadde mensensmerter så ante jeg fare. Inn til sykehuset og operasjon dagen etterpå for å skrape ut restene :/
Ble operert forrige fredag og nå har jeg bare litt blodig utflod :)
Huff, godt du tok det på alvor!

Hvor lang tid tar dette,??? 3 uker siden fødsel og enda kommer det blod... Ikke mye da, men fortsatt hver dag!

Lurer også på hvor lang tid det tar.. Er 6 1/2 uke siden fødsel nå, har fremdeles friskt blod og veldig slimete, har ofte smerter når jeg lener meg fremover for og ta bind ut av skapet. Det er litt sånn jeg lurer på om det kan være noe igjen.. Noen som har erfaring med det?

Eneste jeg klarer å huske er at når jeg har vært på 6 u kontroll etter fødslene, så har jeg vært ferdig. Men tror det er så individuelt, hørt om flere som har blødd litt i 8-10 uker uten at det har vært noe galt. Men såklart obs på smerter og feber!

Lurer også på hvor lang tid det tar.. Er 6 1/2 uke siden fødsel nå, har fremdeles friskt blod og veldig slimete, har ofte smerter når jeg lener meg fremover for og ta bind ut av skapet. Det er litt sånn jeg lurer på om det kan være noe igjen.. Noen som har erfaring med det?

Nei ikke direkte erfaring med akkurat det du beskriver, men om du har smerter bør du oppsøke lege. Det kan nok være rester ja, men det er det lege/sykehus som kan svare best på.

Jeg er på... skal vi se.... dag 17 nå, og blør litt fortsatt. Litt i rykk og napp, men stort sett ikke veldig mye. Og kan gå et halvt døgn uten noe, før det plutselig kommer litt igjen. Stort sett friskt blod. Husker ikke hvor lenge det varte med førstemann men hadde i alle fall sluttet en god stund før 6-ukers kontrollen som ble tatt rundt uke 7-8.

Har du vært på 6 ukers kontrollen? Eller skal du? Har du smerter nå etter 6,5 uke ville jeg hvertfall sjekket det.

Nei ikke direkte erfaring med akkurat det du beskriver, men om du har smerter bør du oppsøke lege. Det kan nok være rester ja, men det er det lege/sykehus som kan svare best på.

Skal på 6ukers kontroll på fredag! Så tenker å spør da, rekner med det sjekker og, men siden jeg ikke har hatt feber eller konstant smerter så har jeg tenkt at jeg kan ta det på kontrollen, spurte jordmor om den smerten etter 2 uker og hun sa det var normalt, så har ikke vært sånn kjempe bekymret :)

Har du vært på 6 ukers kontrollen? Eller skal du? Har du smerter nå etter 6,5 uke ville jeg hvertfall sjekket det.

Skal på fredag :) så siden jeg ikke har hatt feber eller konstante smerter så har jeg ikke tenkt så mye på det annet enn når jeg er på do, eller har gjort for mye, jordmor sa den type smerte var normalt i uke 2, så er vel derfor jeg ikke har bestilt egen legetime for det :)

Kanskje litt vel intimt spørsmål, men jeg prøver :p
Har dere lagt merke til noe lukt på det som kommer ut neden til? Er det normalt at det lukter litt eller skal det ikke lukte noe som helst?

Kanskje litt vel intimt spørsmål, men jeg prøver :p
Har dere lagt merke til noe lukt på det som kommer ut neden til? Er det normalt at det lukter litt eller skal det ikke lukte noe som helst?

Skal ikke lukte vondt, men litt lukt er det jo. Er jo noe kroppen kvitter seg med. Så ikke vond lukt, men litt emmen lukt som det heter seg☺️

Skal på fredag :) så siden jeg ikke har hatt feber eller konstante smerter så har jeg ikke tenkt så mye på det annet enn når jeg er på do, eller har gjort for mye, jordmor sa den type smerte var normalt i uke 2, så er vel derfor jeg ikke har bestilt egen legetime for det :)

Alt er normalt så lenge det er inni renselsesperioden på 6-8 uker, var det fremdeles slik ved 10 uker skulle jeg ta kontakt igjen.. Litt sånn så helsesøster sa at alt er normalt så lenge du ammer :p så heldige meg har det vel til 10 uker. :(

Back
Topp