Ja, helt klart mulig å gi beskjed.Ja.. Men virker ikke som han i der hele tatt så problemet fra min side. Når man blir borte flerfoldige timer lengre enn avtalt. Telefon fins, sms er mulig og facebook har vi alle, så går det ann å gi beskjed...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, helt klart mulig å gi beskjed.Ja.. Men virker ikke som han i der hele tatt så problemet fra min side. Når man blir borte flerfoldige timer lengre enn avtalt. Telefon fins, sms er mulig og facebook har vi alle, så går det ann å gi beskjed...
Ja, det er bra der uteLitt pussig det ikke er på tista , men joda funker jo med den der ute. Den eg forøvrig veldig god syns jeg . Bra tilbud. Handlet der når vi var hjemme
Ja synes det. Vi har gitt beskjed hver dag at han våkner tidlig og at han er vant til å sove i 10 tiden. De pleier å legge de som sover i 12 tiden men lovet dyrt og hellig at de skulle ta en gradvis tilvenning slik at han slapp å gå helt til 12 tiden den første tiden. Men det har de ikke gjort, så det ender med at han blir overtrøtt slik at det er enda vanskeligere å få han til å sove på dagtid og da ringer de oss. Heldigvis har jeg mulighet til å hente han tidligere siden jeg går hjemme med lillebror men nå er vi kommet i en ond sirkel føler jeg hvor han er så trøtt så trøtt fordi han våkner tidlig, ikke får sovet lenge nok på dagen hvis han får sove i det hele tatt og vi får sa en overtrøtt gutt hjem som gråter og gråter fordi han er så sliten og trøtt etter bhg og masse inntrykkDet var dårlig da
Nja er nok mer det at de legger han senere enn hva han er vant til slik at han blir overtrøtt når de først legger han for soving, ender med at han ikke klarer å sovne, se ansatte gir opp, ringer oss og vi henter han fordi han er lei seg, gråter og er generelt sliten. Idag satt jeg med han en stund i sofaen i avd og han bare satt og koste og nøt det.Finner han ikke roa i bhg?
jepp... han vet og at jeg hater når han bare dropper å gi beskjed.. i alle fall når han er såå mye forsinka hjemJa, helt klart mulig å gi beskjed.
så rart at de ikke kan tilpasse sovinga etter ungen :O her har de skjema over når ungene pleier å sove og stå opp. alt fra 10 til 12.30 liksom. de legger når ungen er trøtt og i samråd med foreldrene, ikke når de selv føler for detJa synes det. Vi har gitt beskjed hver dag at han våkner tidlig og at han er vant til å sove i 10 tiden. De pleier å legge de som sover i 12 tiden men lovet dyrt og hellig at de skulle ta en gradvis tilvenning slik at han slapp å gå helt til 12 tiden den første tiden. Men det har de ikke gjort, så det ender med at han blir overtrøtt slik at det er enda vanskeligere å få han til å sove på dagtid og da ringer de oss. Heldigvis har jeg mulighet til å hente han tidligere siden jeg går hjemme med lillebror men nå er vi kommet i en ond sirkel føler jeg hvor han er så trøtt så trøtt fordi han våkner tidlig, ikke får sovet lenge nok på dagen hvis han får sove i det hele tatt og vi får sa en overtrøtt gutt hjem som gråter og gråter fordi han er så sliten og trøtt etter bhg og masse inntrykk
Synes jeg også. Se fortalte allerede på innkjøringen at i starten holdt de seg til de vante sovetidene de hadde hjemme og heller regulerte det mot 12 tiden etterhvert når de begynte å bli innkjørt i bhg osv. Men her har de gått rett til 12 tiden. og vi gir beskjed hver dag at han har våknet tidlig og må derfor sove tidlig. Men ingenting skjer. Blir så frustrert og lei meg for storebror sin del for han blir så sliten og har det ikke gøy i bhg. Hele greia blir bare ett styr og jeg går med en vond følelse mens han er der. Har egentlig ikke lyst til å levere han i morgen, har bare lyst til å ha han hjemme slik at vi kan prøve å få han tilbake til rutinen sin igjen. På kveldene sover han så utrolig urolig og våkner flere ganger og gråter og gråter. Får vondt i mammahjertet ❤så rart at de ikke kan tilpasse sovinga etter ungen :O her har de skjema over når ungene pleier å sove og stå opp. alt fra 10 til 12.30 liksom. de legger når ungen er trøtt og i samråd med foreldrene, ikke når de selv føler for det
Kan de ikke legge ham tidligere i bhg?Nja er nok mer det at de legger han senere enn hva han er vant til slik at han blir overtrøtt når de først legger han for soving, ender med at han ikke klarer å sovne, se ansatte gir opp, ringer oss og vi henter han fordi han er lei seg, gråter og er generelt sliten. Idag satt jeg med han en stund i sofaen i avd og han bare satt og koste og nøt det.
Får håpe han ikke gjør det flere ganger.jepp... han vet og at jeg hater når han bare dropper å gi beskjed.. i alle fall når han er såå mye forsinka hjem
JaGodt du kom deg inn
Er det de sier de skal gjøre og at de pleier å gjøre i starten for nye barn meeen de gjør det ikke. Har utsatt det til etter lunch kl 11, de prøvde så vidt i går, ga opp fordi han gråt og ikke ville sovne, ga han mat, ringte meg og prøvde litt til før vi kom men ga opp igjen. En utrøstelig gutt som kom gråtende i armene mine når jeg hentet han som var så utrolig trøtt og sliten og rød i kinnene pga masse gråt.Kan de ikke legge ham tidligere i bhg?
sovna lille i sjal da?Det er sikkert ikke lurt, men nå tok jeg på meg bæresjalet og bærer rundt på lille som ikke vil sove. De tenna altså!
dette er ikke første gang, og blir nok neppe siste gang.Får håpe han ikke gjør det flere ganger.
har han sovet i bgh noensinne siden han starta forresten ?Er det de sier de skal gjøre og at de pleier å gjøre i starten for nye barn meeen de gjør det ikke. Har utsatt det til etter lunch kl 11, de prøvde så vidt i går, ga opp fordi han gråt og ikke ville sovne, ga han mat, ringte meg og prøvde litt til før vi kom men ga opp igjen. En utrøstelig gutt som kom gråtende i armene mine når jeg hentet han som var så utrolig trøtt og sliten og rød i kinnene pga masse gråt.
Ho holder på å sovne nå. Venter litt med å legge ho ned. Hadde egentlig tenkt til å starte prosjekt sovne av seg selv. Men faila i dag også :/sovna lille i sjal da?
Sov i forrige uke 2 av dagene. Og da gikk det greit, sovnet kjapt, men pga div avtaler (kiropraktor osv) så måtte vi hente han litt tidlig og før luren var helt ferdighar han sovet i bgh noensinne siden han starta forresten ?
Huff. Når legger han seg til vanlig da? Før han begynte i bhg?Er det de sier de skal gjøre og at de pleier å gjøre i starten for nye barn meeen de gjør det ikke. Har utsatt det til etter lunch kl 11, de prøvde så vidt i går, ga opp fordi han gråt og ikke ville sovne, ga han mat, ringte meg og prøvde litt til før vi kom men ga opp igjen. En utrøstelig gutt som kom gråtende i armene mine når jeg hentet han som var så utrolig trøtt og sliten og rød i kinnene pga masse gråt.
ah. her la vi henne fem første dagene. så fikk de til å legge henne etter det.Sov i forrige uke 2 av dagene. Og da gikk det greit, sovnet kjapt, men pga div avtaler (kiropraktor osv) så måtte vi hente han litt tidlig og før luren var helt ferdig