Noen som har begynt å tenke på navn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syntes det hørtes ut som en fin idé det med å finne navn, sånn at søsknene kan få en relasjon til barnet og navnet før han/hun kommer.Er så redd for å jinxe det. Men tror faktisk vi skal prøve å ha navnet klart før barnet blir født. Det var tungt å finne navn etter jenta vår døde, å skape relasjon til det. Men også det at barna ikke vil at jeg skal bli gravid å kanskje gå igjennom det igjen. Hvis vi kan gi et navn og gjøre litt forberedelser sammen kanskje vi da også gleder oss og likevel setter pris på babyen i magen <3

Aner ikkevi ble nesten ikke enig med gutten vår, han var navnløs i nesten en uke
endte med at vi fant et helt nytt navn som ikke sto på listene våre fra før. Vanskelig når vi i tillegg må ta hensyn til at begge familier må kunne uttale det, da mannen er fra midtøsten
![]()
Jeg syntes det hørtes ut som en fin idé det med å finne navn, sånn at søsknene kan få en relasjon til barnet og navnet før han/hun kommer.
Veldig leit å høre om jenten deresMener legene det er grunn til å tro at dere vil oppleve det samme igjen?