Mål i august

Nja, vi får sjå kva som skjer. No er eg innlagt på sjukehus og her blir eg i beste fall nokre veker, i verste fall fleire månader... Får ta opp igjen slanketråden når eg er frisk igjen.

Masse god bedring!!! Høres ikke særlig ok ut å risikere så lang tid på sykehus; særlig ikke når man har en baby.
 
Masse god bedring!!! Høres ikke særlig ok ut å risikere så lang tid på sykehus; særlig ikke når man har en baby.
Nei, akutt alvorlig pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse) er noko dritt! Men så lenge eg faktisk blir frisk, får det heller ta den tida det tar.
 
Jeg vil under 80 kg. Dvs ned minst 2,1 kg.
Og så vil jeg gå (raskt tempo) minst 60 km.
Pluss trene basic styrke minst 12 ganger.

Da er jeg i mål på antall km... passerte 60 km i dag og har nå satt extra mål på 75 km innen 01.09.
Litt verre med styrkedelen - har blitt noen økter men vanskelig finne tid synes jeg. Får øke fokuset på det i september. Mulig det blir letter da i det mindre fristende gå mye ute.
Vekten fredag blir spennende da hadde endel utskeielser denne helgen også. Men målet på under 80 kg er jo først til onsdag om en uke. Det SKAL jeg greie - det betyr skjerpings førstkommende helg!!!
 
Ser ut til at målet mitt ikke blir nådd :p

Men var redd for det. Sinnsykt mye å gjøre på jobb om dagen, nytt bhgår er ikke bare bare :p

Går mye på jobb om dagen da, så er i aktivitet i det minste.
 
Ser ut til at målet mitt ikke blir nådd :p

Men var redd for det. Sinnsykt mye å gjøre på jobb om dagen, nytt bhgår er ikke bare bare :p

Går mye på jobb om dagen da, så er i aktivitet i det minste.

Stor daglig aktivitet betyr mye for vekt og form den også. Jeg kan merke ganske stor forskjell mellom perioder med mye stillesitting og perioder med mye gåing etc.
 
Back
Topp