Mål i august

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Har dere noen mål dere vil oppnå i løpet av august?

Jeg vil komme under 90 kg..
 
Jeg vil ned en halv kg. Men virker som jeg står fast 2 mnd, også går ned litt. Fast og ned og fast og ned. Og slik går det nå :p Men så lenge jeg går framover med god samvittighet er jeg fornøyd altså. Må bare holde ut :) Så jeg håper den halve kg går denne mnd og vekta er 65 innen slutten :) Har mine tvil da.
 
Jeg vil under 80 kg. Dvs ned minst 2,1 kg.
Og så vil jeg gå (raskt tempo) minst 60 km.
Pluss trene basic styrke minst 12 ganger.
 
Jeg vil under 90 kg. Nå har jeg hatt det som mål i to mnd. Denne gangen skal det gå!
 
Skulle gjerne vært under 90 jeg også, men målet er ned 4 kg, til 92. Hvis ikke jeg plutselig går over til morgen veiing:p

Treningsmål er å jogge 5 km sammenhengende:)
 
Last edited:
Gjerne komme ned til 75 kg her også komme skikkelig igang med lavkarbo og være flink til å kjøpe inn mat som gir variasjon osv :)
 
Målet mitt for august er å komme igang med styrketrening en gang i uka, og gå så mye jeg har tid til.
Håper å komme under 80 kg, det er 3/4 kg ned... Det kan holde hardt, men må prøve ;-)
Det er omtrent de kg jeg hadde gått ned før sommeren. :p
 
Eg vil ned 5 kg i løpet av august. Har masse å ta av, akkurat begynt etter fødsel og må leve fettfattig framover. Så det burde gå. Håpar eg.
 
Masse lykke til!!!! Dette greier du flott!!!
Takk for det! Dei seier 9 mnd på og 9 mnd av, så eg har litt tid på meg. Vil ha vekk 17 svangerskapskilo innan utgangen av januar, så det er berre til å sette i gang!
 
Takk for det! Dei seier 9 mnd på og 9 mnd av, så eg har litt tid på meg. Vil ha vekk 17 svangerskapskilo innan utgangen av januar, så det er berre til å sette i gang!

Det får du til :) min erfaring er dessuten at svangerskapskilo slipper litt lettere enn andre kilo. Akkurat som kroppen selv vil tilbake til start.
 
1. februar er lenge til.
Det klarer du glatt
Det får du til :) min erfaring er dessuten at svangerskapskilo slipper litt lettere enn andre kilo. Akkurat som kroppen selv vil tilbake til start.
Nja, vi får sjå kva som skjer. No er eg innlagt på sjukehus og her blir eg i beste fall nokre veker, i verste fall fleire månader... Får ta opp igjen slanketråden når eg er frisk igjen.
 
Back
Topp