Kjendiser som er ca like gravide som oss?

Eina

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Vet du om en kjendis (eller noen som har en spennende blogg/IG-konto) som har termin ca samtidig som oss? Synes det er så koselig å følge graviditeten i sosiale medier når vi er omtrent like langt på vei.

Jeg tror Kathrine heigel har termin i januar, og fant ut i dag at Chelsea Houska (hvis andre enn meg har Teen Mom som guilty pleassure...) skal få baby i februar. Gleder meg til å følge begge to :) vet du om noen andre?

Skulle til å nevne Kathrine Heigl, men så at du nevnte ho selv :p

Frumaela.no er en blogg jeg leser.
Hun heter Rebekka og venter sitt tredje barn. Hun var med i en sesong av Unge Mødre for en stund siden da eldste dattera var lita. (født 2009)
Hun har termin i desember, så ligger litt foran oss! :-)

http://www.tv2.no/underholdning/8537975/

Enda en kjendis som er ca like gravide som oss! Kristin Størmer Steira :) kanskje jeg må følge litt med på skal vi danse i år, da? Egentlig verdens kjedeligste TV-program :angelic:

Lurte på det da jeg så bildet! Jeg jobbet sammen med tanten hennes tidligere, er eneste grunnen til at jeg egentlig har hørt om henne selv om jeg altså bor i kommunen hun (eller familien i alle fall) er fra. Tanta er supertrivelig i alle fall :)

Jeg føler ikke jeg kjenner til noen av navnene dere nevner her omtrent :P Men får vel lese meg litt opp, gøy å følge med på kjendiser som er i samme "posisjon" :)

Lurte på det da jeg så bildet! Jeg jobbet sammen med tanten hennes tidligere, er eneste grunnen til at jeg egentlig har hørt om henne selv om jeg altså bor i kommunen hun (eller familien i alle fall) er fra. Tanta er supertrivelig i alle fall :)
Har du ikke hørt om Kristin Størmer Steira? :p

Har du ikke hørt om Kristin Størmer Steira? :p

Jo, har jo det nå, men ikke for to år siden da jeg begynte å jobbe sammen med tanta. Følger ikke sport i det hele tatt, gjør det heller til et poeng å unngå sport på tv og sportsnyheter osv :p

Bloggere som er gravide. de skal alle tre snart føde da, men de har lagt ut en del tips til hva man bør pakke med seg til sykehus, hva ha i stelleveske osv som jeg har hentet litt inspirasjon fra :)

Carolinebergeriksen.no
Mammasom16.blogg.no
Mammatilmichelle.no

Hehe, da bor vi visst veldig nært hverandre! :D

Hehe, da bor vi visst veldig nært hverandre! :D

Tja, jeg ser nå hun er født i Mo i Rana, men moren hennes er fra Lofoten, så det er det jeg tenker på i alle fall :p

Bloggere som er gravide. de skal alle tre snart føde da, men de har lagt ut en del tips til hva man bør pakke med seg til sykehus, hva ha i stelleveske osv som jeg har hentet litt inspirasjon fra :)

Carolinebergeriksen.no
Mammasom16.blogg.no
Mammatilmichelle.no

Supert, tusen takk :) må inn og lese for å få litt tips! Er vanligvis ikke en stor bloggleser, men det er plutselig litt mer interessant når vi er i samme situasjon :)

Kan jo være norske kjendiser henger her inne og er anonyme da, uten at vi vet det :p

Kan jo være norske kjendiser henger her inne og er anonyme da, uten at vi vet det :p
Det hadde vært kult ;) Men kjendiser er som folk flest, de blir bare litt mer diskutert stakkar. Knalltøft å melde seg på skal vi danse da! Selv om jeg aldri har hørt om henne. Er ikke så glad i sport hehe

Det hadde vært kult ;) Men kjendiser er som folk flest, de blir bare litt mer diskutert stakkar. Knalltøft å melde seg på skal vi danse da! Selv om jeg aldri har hørt om henne. Er ikke så glad i sport hehe

Klart det, var jo derfor jeg skrev det, er sikkert noen her som er mer eller mindre kjent. :)

Supert, tusen takk :) må inn og lese for å få litt tips! Er vanligvis ikke en stor bloggleser, men det er plutselig litt mer interessant når vi er i samme situasjon :)

Ja, jeg merker at blogglesing har blitt en daglig rutine på sengekanten om kvelden der jeg har de faste gravid-bloggene :p

Vil bare legge til Supporterfrue! Hu er rundt halvveis, så litt kortere enn oss, men Guri land så morsom blogg!

Back
Topp