Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017 3 Okt 2016 #21 Jellyfish skrev: Helt enig! Her finner dere bloggen hennes. Gårsdagens innlegg traff meg rett i hjertet Tror hun har termin en måneds tid etter oss. Klikk for å utvide … Jeg lo så jeg nesten tisset på meg Tenker hu ikke kan ha vært innom babyverden da Her er ikke stemningen like hard som andre forum
Jellyfish skrev: Helt enig! Her finner dere bloggen hennes. Gårsdagens innlegg traff meg rett i hjertet Tror hun har termin en måneds tid etter oss. Klikk for å utvide … Jeg lo så jeg nesten tisset på meg Tenker hu ikke kan ha vært innom babyverden da Her er ikke stemningen like hard som andre forum
J Jellyfish Elsker forumet 3 Okt 2016 #22 Kakemonster88 skrev: Jeg lo så jeg nesten tisset på meg Tenker hu ikke kan ha vært innom babyverden da Her er ikke stemningen like hard som andre forum Klikk for å utvide … Helt sant. Har nesten slutta å være innom Kvinneguiden.no, der er det jo bare tyn uansett. Mye hyggeligere her
Kakemonster88 skrev: Jeg lo så jeg nesten tisset på meg Tenker hu ikke kan ha vært innom babyverden da Her er ikke stemningen like hard som andre forum Klikk for å utvide … Helt sant. Har nesten slutta å være innom Kvinneguiden.no, der er det jo bare tyn uansett. Mye hyggeligere her